UVSostenibilitat,UVSostenibilitatUniversitat de València,Universitat de València Logo del portal

UV Sostenibilitat Runnrs participa en la carrera per la Fibrosi Quística de Foios

  • 20 de desembre de 2023
Image de la noticia

Segona carrera en la qual participen este curs com  UV Sostenibilitat Runners de la Universitat de València, i s'han animat amb una 10K. 

El diumenge 17 de desembre a les 10,00h la Universitat de València amb un equip compost tant per PDIs com PTGAS i tant homes com dones va participar en la carrera de 10Km per la fibrosi quística a Foios. Com sempre es va gaudir de poder participar amb persones companyes de tota la Universitat de València i compartint una activitat saludable.

El dimecres 20 de desembre és l'última sessió d'entrenament d'enguany i el dilluns 8 de gener reprenem els entrenaments als quals encara es poden apuntar les persones interessades, ja que per a este curs encara queden places. 

Us animem a participar en UV Sostenibiliat Runners. Els entrenaments tenen  lloc a les instal·lacions esportives de la UV: els dilluns, de 17:00h a 18:00h en Tarongers, i els dimecres, de 14:30h a 15:30h el Blasco Ibañez.

Es tracta de fer exercici en companyia, de manera no competitiva i practicar una activitat saludable i sostenible. 


Et pots inscriure en:
https://ir.uv.es/Zxr5mGP

Imatges: