Logo de la Universitat de València Logo del portal

• 30 de juny de 2017
Convocatòria Premis InnovatiOnt 2017
Premis InnovatiOnt 2017 a l’excel·lència dels Treballs de Fi de Grau

Es convoquen els premis InnovatiOnt als Treballs Fi de Grau curs 2016-2017 per tal de reconèixer la qualitat acadèmica i l’impacte del tema tractat en treballs que han de versar sobre aspectes relacionats amb la innovació empresarial o social i la configuració de territoris intel·ligents d’aplicació a l’àrea socioeconòmica d’Ontinyent.

Premis InnovatiOnt 2017 a l’excel·lència dels Treballs de Fi de Grau

Es concediran dos premis d’igual quantia (1.000€), un en cadascuna de les categories següents:

• Categoria local: premi al millor TFG relacionat amb la temàtica especificada, realitzat per estudiants del Campus d’Ontinyent, o per estudiants naturals o residents a Ontinyent  i realitzat a la Universitat de València o a la Universitat d’Alacant.
  • Categoria oberta: premi al millor TFG realitzat en qualsevol universitat que tinguen especial relació amb el desenvolupament de la innovació i la configuració de territoris intel·ligents a Ontinyent i la seua àrea.

Termini de presentació: fins al 30 de setembre de 2017

Llista d'enllaços: