càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra DAM convoca el Premi de Treballs de Didàctica en la Gestió Integral i Recuperació de l’Aigua Residual per al curs 2018-2019

• 7 de de febrer de 2019

S’obri la convocatòria per a la inscripció en el concurs de “Treballs de Didàctica en la Gestió Integral i Recuperació de Recursos de l’Aigua Residual”, per a la selecció d’estudiants de grau i de postgrau oficial d’universitats de la Comunitat Valenciana per a la participació en la iniciativa de la Càtedra DAM-UV, impulsada per l’empresa Depuración de Aguas del Mediterráneo i la Universitat de València.

Els aspirants formaran grups multidisciplinaris i rebran formació a través de tallers de pedagogia, tecnologia, creativitat, treball en equip, entre altres, amb el propòsit de desenvolupar diferents projectes didàctics que serviran per a conscienciar a estudiants de primària de la importància de la recuperació i valorització dels recursos de les aigües residuals. Les activitats discorreran des del mes de març fins al mes de maig del 2019.

L’equip amb el projecte considerat més innovador i didàctic divulgarà el seu treball en els centres d’educació primària seleccionats. Cada membre de l’equip guanyador rebrà una tablet com a premi.

El termini d’inscripció finalitza l’1 de març.

Consulta les bases de la convocatòria ací.