Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Membres de la UQ en les Jornades

13/05/19

La Unitat de Qualitat participa en les X Jornades de les UTC’s

S’han celebrat a Eivissa les X Jornades de Reflexió i Debat de les Unitats de Qualitat de les Universitats Espanyoles. En aquestes jornades s'han tractat qüestions relacionades amb les acreditacions dels títols universitaris i el programa DOCENTIA. També s’han tractat aspectes tècnics relacionats amb bones pràctiques relacionades amb la difusió de la cultura de la qualitat dins de l'àmbit de l’Educació Superior. L'objectiu principal d’aquest encontre és unir sinèrgies per tractar d’anar superant els problemes que van sorgint en el dia a dia de les Unitats de Qualitat de les Universitats Espanyoles.

• Enquestes avaluació docent

08/04/19

Obert el termini per a emplenar les enquestes d'avaluació de la docència

Des d'avui, 8 d'abril, i fins al 19 de maig, els i les alumnes poden contestar mitjançant la Secretaria Virtual les enquestes per a avaluar als professors i les professores de grau i màster oficial que els han impartit almenys 15 hores en assignatures del segon quadrimestre i anuals.

• Informe de gestió

14/03/19

La Unitat de Qualitat fa pública una breu memòria de la seua activitat durant 2018

El document, preparat amb motiu de l'elaboració de l'Informe de Gestió de la Universitat, mostra les actuacions més rellevants corresponents a aquesta unitat durant l'exercici 2018.

• Títols avaluats

01/03/19

Presentats quatre programes de doctorat a la renovació de l'acreditació

La Universitat de València presenta a l'AVAP els quatre primers programes de doctorat per a la renovació de l'acreditació. Els programes avaluats són els Programes de Doctorat en Física, en Enginyeria Química, Ambiental i de Processos, en Estudis Hispànics Avançats i en Odontologia.

• Reunió amb alguns directors i directores a la Unitat de Qualitat

14/02/19

El Vicerector d'Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació i la Unitat de Qualitat es reuneixen amb els directors dels Programes de Doctorat

Els dies 14 i 15 de febrer, el Vicerector d'Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació, junt amb membres de la Unitat de Qualitat, estan realitzant reunions de treball amb els directors dels doctorats de la Universitat que han de realitzar la renovació de l'acreditació del títol al llarg de l'any 2019. En les reunions s'aborden les línies mestres per preparar els documents i les evidències que l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP) requereix per poder avaluar la qualitat dels doctorats universitaris.

• Cartell anunciant la visita

08/02/19

Visita de Panell d'Avaluació Externa

Els pròxims 11 i 12 de febrer, la Facultat de Química rep la visita del comitè que ha d'avaluar el grau en Química per a obtenir el Segell Internacional de qualitat EUROBACHELOR®.

• Gràfic evolució enquestes

07/01/19

Finalitza el primer termini d'avaluació de la docència amb un increment d'un 4.4% de la participació

El dia 31 de desembre finalitzà el primer termini general d'avaluació docent, tot i això, encara romandran actives aquelles enquestes per a les quals se'ns ha sol·licitat expressament un canvi de dates. A dia d'avui, s'han rebut un total de 63328 enquestes, un 4.4% més que el curs passat i un 6.9% més que fa dos anys. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració.

• Gràfic enquestes rebudes

20/11/18

Record nombre d'enquestes rebudes en un dia

Ahir s'obrí el termini d'avaluació docent i es reberen 7425 enquestes. S'ha superat així el nombre màxim d'enquestes rebudes en un únic dia des que es duen a terme pel procediment online.

• Megàfon anunciant les enquestes

19/11/18

Obert el termini per a emplenar les enquestes d'avaluació de la docència

Des d'avui, 19 de novembre, i fins al 31 de desembre, els i les alumnes poden contestar a través de Secretaria Virtual les enquestes per a avaluar als professors i les professores de grau i màster oficial que els han impartit almenys 15 hores en assignatures del primer quadrimestre.

• Membres de la UQ

16/11/18

La Unitat de Qualitat participa en el 13th European Quality Assurance Forum (EQAF)

L'esdeveniment, que s'està celebrant del 15 al 17 de novembre a Viena, reuneix a més de 400 participants de quatre continents. En aquesta edició es poden intercanviar opinions i experiències sobre el tema: "Broadening the scope of QA".