Logo de la Universitat de València Logo del portal

Resultats de la cerca

• Gràfics i logos

17/01/18

La Unitat de Qualitat remet al SeDi i a la Clínica de Logopèdia resultats d'enquestes de satisfacció

D'una banda, s'han enviat al SeDI els resultats de les enquestes de satisfacció del programa Aula Oberta d’Escriptura Creativa. D'altra banda, la Clínica de Logopèdia ha rebut els resultats de les enquestes realitzades durant l'any 2017 als usuaris i les usuàries de la Clínica i als i les estudiants que realitzen allí les seues pràctiques.

• Gràfic d'evolució de les enquestes

08/01/18

Finalitza el primer termini d'avaluació de la docència amb un increment d'un 2.4% de la participació

El dia 31 de desembre finalitzà el primer termini general d'avaluació docent, tot i això, encara romandran actives aquelles enquestes per a les quals se'ns ha sol·licitat expressament un canvi de dates. A dia d'avui, s'han rebut un total de 60664 enquestes, un 2.4% més que el curs passat i un 6.4% més que fa dos anys. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració.

• Facultat d'Economia

19/12/17

Avaluació externa de màsters de la Facultat d'Economia

Els dies 19 i 20 de desembre tindrà lloc la visita del Comitè d'Avaluació Externa designat per la AVAP que, en el marc del programa de re-acreditació de títols universitaris, avaluarà 3 màsters de la Facultat d'Economia.

• Ajudant a gent major

14/12/17

Enviats els informes de satisfacció amb els tallers de dinamització del voluntariat universitari 17/18

Enguany s’han avaluat deu tallers diferents organitzats pel Servei d'Informació i Dinamització (SeDI) i que comprenen iniciatives ambientals, culturals, socials, de gènere, de cooperació i solidaritat, etc.

• Personal de la UQ al Forum

01/12/17

La Unitat de Qualitat pren part en el IV Fòrum AVAP de Qualitat Universitària

Aquest esdeveniment està celebrant-se a Sant Vicent del Raspeig i Elx els dies 30 de novembre i 1 de desembre. En ell s'estan abordant temes com ara l'acreditació institucional, la implantació de graus de menys de 240 ECTS, la millora de l’ocupabilitat de titulats i titulades, i la participació dels estudiants en els processos de qualitat universitària.

• Megàfon anunciant les enquestes

20/11/17

Obert el termini per a emplenar les enquestes d'avaluació de la docència

Des d'avui, 20 de novembre, i fins al 31 de desembre, els i les alumnes poden contestar a través de Secretaria Virtual les enquestes per a avaluar als professors i les professores de grau i màster oficial que els han impartit almenys 15 hores en assignatures del primer quadrimestre.

• Logo de La Nau dels xiquets i les xiquetes

16/11/17

Enviats els informes de satisfacció 2017 de La Nau dels xiquets i les xiquetes, la Nau_jove i el curs de la Lliga de Debat

El Servei d'Informació i Dinamització (SeDI) analitzarà els resultats dels 144 qüestionaris rebuts enguany sobre La Nau dels xiquets i les xiquetes, dels 125 sobre Nau_jove i dels 19 recollits sobre el curs preparatori per a la Lliga de Debat Universitària, valorat enguany per primera vegada.

• Estudiants

03/11/17

La Unitat de Qualitat remet al SeDI els resultats de les enquestes de satisfacció d'alguns dels seus programes

S'han enviat al SeDI un total de 32 informes amb els resultats de les enquestes de satisfacció dels programes: Entreiguals (mentoria d'estudiants), Aula Oberta d’Escriptura Creativa, La Nau dels Estudiants i Anglès aplicat.

• Informe damunt la taula

02/11/17

Lliurats els informes d'avaluació de La Nau Gran

S'han enviat als professors i les professores que van impartir docència en La Nau Gran durant el curs 2016-2017 els informes elaborats amb les enquestes complimentades pels seus i les seues estudiants.

• Estudiants i gràfica

31/10/17

Arreplegades 4038 respostes a l'enquesta de satisfacció d'estudiants amb els graus

Enguany s’han recollit 2312 qüestionaris de primer curs i 1726 de tercer. Cal destacar l'elevat percentatge de participació en les enquestes de 3r de títols com ara Biotecnologia (80%), Bioquímica i Ciències Biomèdiques (70%) o Comunicació Audiovisual (54%), així com en les de 1r de, per exemple, Bioquímica i Ciències Biomèdiques (70%), Periodisme (62%) o Enginyeria Química (56%). Els resultats es troben disponibles a la web de cada títol (pestanya “Qualitat”, subapartat “Enquestes”).