Logo de la Universitat de València Logo del portal

Resultats de la cerca

• Facultat de Medicina i Odontologia

27/10/17

Visita d'una comissió d’avaluació externa per a renovar l’acreditació del Grau en Medicina

El dilluns i el dimarts de la setmana que ve els avaluadors i les avaluadores inspeccionaran les instal·lacions i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en el títol: alumnat, professorat, PAS, equip directiu, egressats/des, ocupadors/es, etc.

[Llegir més]

• Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

25/10/17

Xarrada sobre el programa DOCENTIA i l'avaluació de la docència

El director de la Unitat de Qualitat ha presentat hui el nou model d'avaluació de l'activitat docent del professorat de la UV (programa DOCENTIA) en el marc de la Jornada d'Innovació Docent en Filologia Catalana que ha estat organitzada per l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana.

• Informe

20/10/17

Actualitzats els resultats de les enquestes de satisfacció d’egressats/des amb els títols

Els informes dels qüestionaris que arrepleguen l’opinió dels egressats i les egressades sobre les titulacions de grau i màster oficial de la UV han estat actualitzats amb les dades recollides fins al passat 2 d'octubre i ja es poden consultar a la web dels títols, a la pestanya de Qualitat (apartat “Enquestes”).

• Isabel Vázquez recollint la certificació

05/10/17

La Universitat de València rep la certificació del Segell Internacional EUR-ACE® del Grau en Enginyeria Telemàtica

La Vicerectora d'Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, Isabel Vázquez Navarro, va rebre la certificació del Segell Internacional EUR-ACE® del Grau en Enginyeria Telemàtica de mans de Marcial Marín Hellín, Secretari d'Estat d'Educació, Formació Professional i Universitats.

• Personal de la UQ amb la visita

26/09/17

Membres de la Università degli Studi di Cagliari visiten la Unitat de Qualitat

La Unitat de Qualitat ha rebut avui la visita de cinc membres de la Università degli Studi di Cagliari (Sardenya, Itàlia) interessats en intercanviar punts de vista i coneixements sobre els processos d'avaluació i d'acreditació universitària.

• Estudiants fent pràctiques

25/09/17

La UV presenta el Grau en Medicina a la renovació de l’acreditació

El títol serà sotmès a un exhaustiu procés d’avaluació per part de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva (AVAP), amb l’objectiu de comprovar si els resultats són adequats i coherents amb la seua memòria de verificació. En cas que siga avaluat positivament, podrà continuar impartint-se durant els pròxims vuit anys.

• Personal de la UQ amb la visita

19/09/17

El Rector, el Vicerector de Desenvolupament Estratègic i la Cap del Centre de Garantia de Qualitat de la "Eurasia International University" d'Armènia visiten la UQ

La trobada, que s'ha dut a terme avui, ha permés a les dues institucions compartir experiències, idees i iniciatives sobre els diferents processos de qualitat desenvolupats en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior.

• Aula amb estudiants

19/09/17

Activada per a l’estudiantat l’enquesta de satisfacció amb els graus

Fins al 18 d'octubre, els estudiants i les estudiantes que cursaren l'any passat primer o tercer de grau tenen a la seua disposició en la plataforma LimeSurvey de la UV qüestionaris per opinar sobre la seua titulació. Per accedir cal emprar l'enllaç que han rebut per correu electrónic.

• Informe satisfacció

12/09/17

Publicats els resultats de les enquestes de satisfacció del professorat amb els graus i els màsters

Els informes que mostren el grau de satisfacció dels professors i de les professores que han impartit docència durant el curs 16-17 ja es troben disponibles a la web de cada titulació (pestanya “Qualitat”, subapartat “Enquestes”). Enguany només s'han passat enquestes en aquells graus o màsters oficials que encara no han renovat la seua acreditació.

• Presentació

06/09/17

La UQ presenta als equips directius dels centres una proposta de simplificació del SGIC

Es tracta d'una sèrie de mesures que, sense modificar l'estructura del Sistema de Garantia Intern de la Qualitat, pretenen reduir la càrrega burocràtica que comporta, agilitzar els processos i incrementar el seu potencial com a instrument per a la millora.