Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

IX Curs de preparació per l'aula Experimenta i les maletes de Física

• 26 de setembre de 2018

Des de la Facultat de Física de la Universitat de València s'ha organitzat el IX Curs de preparació per l'aula Experimenta i les maletes de Física.

Aquest curs va adreçat a professorat de Batxillerat i Ensenyament Secundari en general i s'impartirà dijous de 16.00 a 19.00 des del 15 de novembre al 20 de desembre de 2018 i del 10 de gener al 21 de febrer de 2019 en l'Aula Experimenta i Seminari del Departament d`Òptica de la Facultat de Física.

La presentació del curs del primer dia tindrà lloc en el Seminari del Departament d’Òptica de la Facultat de Física.

La inscripció serà del 15 d’octubre al 7 de novembre de 2018.

Llista d'enllaços: