
Dimecres que ve 29 d'abril, els investigadors Ignacio Buesa, Daniel Sacristán i Diego Intrigliolo participaran en la Jornada Vitivinícola de 2026 de la DO Utiel-Requena, una trobada centrada en la importància del maneig del sòl com a ferramenta clau per a millorar la sostenibilitat de la vinya.
La jornada reunirà especialistes de l'àmbit científic i tècnic per a abordar estratègies innovadores que contribuïsquen a una viticultura més respectuosa amb el medi ambient i adaptada als reptes actuals.
Entre les activitats programades, destaca una visita de camp a la vinya experimental situada en la parcel·la experimental El Cerrito de la Fundación Lucio Gil Fagoaga, que permetrà conéixer de primera rage avanços i resultats en este àmbit. En esta vinya es desenrotlla el projecte #INTERMED, en el qual s'analitzen diferents tipus i manejos de cobertes vegetals en vinya. #INTERMED és finançat per l'Agència Estatal d'Investigació PID2023-153293OA-I00.
Esta cita representa una excel·lent oportunitat per a intercanviar coneixements, generar sinergies i acostar la investigació al sector.
Les persones interessades poden inscriure's a través del següent enllaç:
https://forms.gle/VdQ2UQqdzxWpoBjW7
Agenda de la Jornada en el document adjunt.
CIDE Comunicació
Llista d'enllaços:








