Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Edificio

Trobada ApS Comunitat Valenciana

• 28 marzo de 2018

El passat 2 de març va haver a la ciutat de Mislata la III Jornada d'intercanvi d'experiències ApS de la Comunitat Valenciana.

La jornada va reunir més de 50 persones de tota la geografia valenciana, de tots els nivells educatius, des de l'educació primaària fins la Universitat.

La Universitat de València va presentar, per mediació de la professora Susana Romo i dels professors Sergi Maicas i Xavier Ponsoda, un total de 6 panells on es feia al·lusió a un total de 9 projectes ApS que estan actualment en procés d'execució per part d'alumnes del grau en Biologia.

La jornada, convocada per ajudar a difondre les activitats ApS, incloia una conferència interessant titolada "Aprenentatge Servei i Ciutadania" per part d'un gran expert en experiències ApS com és el professor Josep Maria Puig, de la Universitat de Barcelona; i, posteriorment, un taller dinàmic d'anàlisi i avaluació d'experiències ApS que es deia "Característiques metodològiques de l'ApS i indicadors de qualitat".

Va ser una jornada molt interessant on va quedar clara la rellevància dels projectes ApS, que tenen una gran influència en totes les persones implicades en cada experiència, però també el gran recorregut que queda per fer.