UVCulturaUV Logo del portal

• Universitat de València

El extraño viaje (Fernando Fernán Gómez, 1964)

Data: 11 de desembre de 2018 de 18:00 a 21:00. Dimarts.

Lloc de realització: Sala d’actes. C. M. Rector Peset (P. Forn de Sant Nicolau, 4)

Descripció:

Cicle cinematogràfic "Atresorar el record. Any Europeu del Patrimoni Cultural"

El extraño viaje (Fernando Fernán Gómez, 1964)

Int: Carlos Larrañaga, Tota Alba, Lina Canalejas.

En un petit poble de províncies, prop de la capital, viu una família de tres germans: la dominant i severa Ignacia i els tímids i retrets Paquita i Venancio. La monotonia de la vida del poble només es trenca els dissabtes quan arriba un conjunt musical de Madrid per amenitzar amb les seues cançons el cap de setmana. Un dissabte de tempesta, Paquita i Venancio, que són molt poregosos, senten sorolls i van buscant protecció a l’habitació de la germana, on veuen algú... Però Ignacia ho nega rotundament.

Totes les sessions en VOSE, projectades en digital, amb presentació i col•loqui

Entrada lliure fins a completar l’aforament

Organitza:

Org: Aula de Cinema de la Universitat de València