Contractes i Projectes finançats per l'Estat (últims 10 anys)
1. Desenvolupament de nous moduladors multidiana de receptors nuclears i biomarcadores lipídics per al tractament de la síndrome metabòlica i les comorbiditats associades (PI21/02045).
Entitat de realització: Institut d'Investigació Sanitària INCLIVA
Entitat convocant/finançadora: Institut de Salut Carles III. Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats
2. Disseny, síntesi i estudi farmacològic de nous medicaments útils per al tractament de la síndrome metabòlica (AICO/2021/081)
Entitat de realització: Universitat de València
Noms investigadors principals: Diego M Corts Martínez
Entidad/és finançadora/s: Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital. Generalitat Valenciana (GVA)
3. Assessorament sobre el desenvolupament de treball de recerca per a realitzar la identificació i quantificació de substàncies fitoquímiques (terpens, polifenoles, tioles, uns altres) i altres substàncies bioactivas com a alcaloides, en les fulles de Sacha Inchi (Pluketia volubilis L.) 2021
Entitat de realització: Universitat de València
Nom investigador principal: Diego M Corts Martínez
Entidad/és Finançadora/s: Associació promotora del desenvolupament de Sacha Inchi-Pro Sacha Inchi
4. Desenvolupament químic i farmacològic de nous fàrmacs "multidiana" en el tractament de la diabetis mellitus tipus 2 i la malaltia cardiovascular associada (PI18/01450).
Entitat de realització: Institut d'Investigació Sanitària INCLIVA
Entitat convocant/finançadora: Institut de Salut Carles III. Ministeri de Ciència i Innovació i Universitats
5. Contractació de personal de suport vinculat al projecte de transferència (APOTIP/2020/011).
Entitat de realització: Institut d'Investigació Sanitària INCLIVA
Entitat convocant/finançadora: Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital. Generalitat Valenciana (GVA)
6. Assessorament sobre la identificació i posterior quantificació d'alcaloides en les llavors crues i torrades de Sacha Inchi -Pluketia volubilis L.- en cas estos foren detectats
Entitat de realització: Universitat de València
Nom investigador principal: Diego M Corts Martínez
Entidad/és Finançadora/s: Associació promotora del desenvolupament de Sacha Inchi-Pro Sacha Inchi
Data d'inici-fi: 24/06/2020 - 24/09/2020 (3 mesos)
7. Synthesis and pharmacological evaluation of new dual PPAR alpha/gamma agonists as new therapeutic tools in the control of cardiometabolic disorders (CP15/00150).
Entitat de realització: Institut d'Investigació Sanitària INCLIVA
Entitat convocant/finançadora: Institut de Salut Carles III. Ministeri de Ciència i Innovació
Patents
1. Benzopiranos prenilados agonistas de PPAR
Inventors/autors/ obtentores: Corts D, Sanz MJ, Cabedo N, Bermejo A, Piqueras L, Collado A, Gomes P, Vila L
Entitat titular de drets: Universitat de València-INCLIVA
Núm. de sol·licitud: P201731470 (ES2718000B2, EP3733658B1, WO2019129909A1)
País d'inscripció: Espanya, Comunitat Valenciana
Data de concessió: 13/12/2019 Núm. de patent: PCT/ES2018/070826
2. Nous derivats de isoquinolina, mètode de preparació i composicions farmacèutiques que els contenen.
Inventors/autors/ obtentores: Corts D, Cabedo N, Andreu I, Bermejo A, Atassi G, Pierre A, Caignard *DH, Renard P
Entitat titular de drets: Laboratoris SERVIER
Núm. de sol·licitud: P200000185, FR0100245W (WO2001055117A1, ES2172376B1)
País d'inscripció: França
Data de registre: 28/01/2000
3. Phenanthrene derivatives for use as Medicaments
I. García, A. López, M. C. Álvarez, J. R. Tormo, M. Pérez i D. Corts
N. de sol·licitud: EP12197087.5 Data de prioritat: 13 Desembre 2012
Entitat titular: Universitat de València i Valentia Biopharma
Empresa que l'està explotant: Valentia Biopharma