Codi del projecte: UV_SFPIE_RMD15_314788
Títol del projecte:
APLICAR, ANALITZAR I CREAR AMB TEXTOS LITERARIS ANGLÒFONS: APRENENTATGE I AVALUACIÓ DE NIVELLS COGNITIUS SUPERIORS DE LA TAXONOMIA DE BLOOM EN GRUPS DE TEORIA D’ASSIGNATURES DE LITERATURA EN LLENGUA ANGLESA
Descripció del projecte:
El membres del projecte han dissenyat materials per a l’aplicació d’activitats formatives i mètodes d’avaluació que conduesquen a la consecució de resultats d’aprenentatge basats en nivells o dominis superiors de la taxonomía de Bloom (aplicació, anàlisi i síntesi, reformulats per Krathwohl amb les verbs “aplicar”, “analitzar” i “crear”) en grups de teoria (80 alumnes) d’assignatures obligatòries de literatura en llengua anglesa, del Grau d’Estudis Anglesos.
Es pretén que els materials elaborats relacionen de manera efectiva els resultats d’aprenentatge estipulats per a cada matèria i assignatura, les activitats i mètodes docents a realitzar en classe, i els sistemes d’avaluació; i fer una reflexió al voltant d'aquestes pràctiques. En concret, aquesta aplicació i reflexió se centra en aquells resultats que són més difícils d’atényer amb grups 80 o més alumnes, és a dir, aquells que impliquen l’aplicació de coneixements assimilats i entesos (nivells cognitius inferiors) a situacions noves, bé resolvent problemes, explicant interrelacions dels components d’una idea, o bé creant noves idees a partir de la síntesi de coneixements previs.
Membres del projecte:
Alonso Recarte, Claudia
Brígido Corachán, Anna
Cantillo Lucuara,Mayron
Coperías Aguilar, Mariajosé
Cucarella Ramón,Vicent
Fernández Caparrós, Ana
Gutiérrez Sumillera, Rocío
Haba Osca, Julia
Manuel Cuenca, Carme
Monrós Gaspar,Laura
Teruel Pozas, Miguel
Tronch Pérez, Jesús (coord.)
Amb el suport del Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa de la Universitat de València ( UV_SFPIE_RMD15_314788 )