
Els pròxims 9 i 10 de juliol tindran lloc en l’*Espai Cultural de la *Facultat de *Filologia, *Traducció i *Comunicació de la Universitat de València les IV Jornades Aprenentatge Col·laboratiu per Projectes Interdisciplinaris. *DTD_*iLAB. Universitat, Educació Secundària, Societat, vinculades al Projecte d'Innovació Educativa del mateix títol.
Es conceben com un punt de trobada i intercanvi d'experiències entre la universitat, amb l'exposició de projectes realitzats durant el curs pels nostres estudiants, l'educació secundària i el batxillerat, amb la presència d'egressats del Grau en Estudis Hispànics, i associacions cíviques que realitzen activitats d'activisme cultural.
L'assistència és gratuïta. Pots inscriure't per a obtindre un certificat d'assistència en este enllaç: https://links.uv.es/g8y0rel





