Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

Models d'educació financera

Curs:

Data: 3 de de març de 2020 de 09:00 a 13:00. Dimarts.

Lloc de realització: Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).

Descripció:

Jornades de Formació dirigides al professorat d'Economia i Economia de l'Empresa d'educació secundària.

Data i lloc de realització: dimarts 3 de març de 9.00 h a 13.00 h en una aula del Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).

Duració: 4 hores

Professor: Sergio Camisón Haba

Continguts:

• Desenvolupar programes d'educació financera personals
  • Conéixer el nivell d'educació financera en entorns preuniversitaris
  • Conéixer les característiques que han de complir els programes docents per a generar resultats contundents
  • Entendre la necessitat d'una conscienciació primerenca i una impartició professionalitzada de l'educació financera.

Patrocinat per: Càtedra d'Empresa i Humanisme

Organitza:

Comissió de Cooperació amb Secundària de la Facultat d´Economia de la Universitat de València i Servei de Formació Permanent de la Universitat de Valencia..

Contacta: sfp-cursos@uv.es

Més informació: