Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

Omplint l'aula de valors

Curs: Omplint l'aula de Valors

Data: 28 de de gener de 2020 de 16:00 a 20:00. Dimarts.

Lloc de realització: Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).

Descripció:

Jornades de Formació dirigides al professorat d'Economia i Economia de l'Empresa d'educació secundària.

Data i lloc de realització: dimarts 28 de gener de 16,00 a 20.00 h en una aula del Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).

Duració: 4 hores

Professor: Anke Schwind

Continguts:

• Introducció teòrica: Objectius de Desenvolupament Sostenible i la Matriu del Bé Comú.
  • Treball pràctic en grups: Triar un repte dels ODS i aplicar conceptes de la Matriu per a elaborar una solució a través de la metodologia del Design Thinking.
  • Reflexió per a l'aplicació a l'aula i exposició de conclusions dels assistents.

Patrocinat per: Càtedra d'Economia del Bé Comú

Organitza:

Comissió de Cooperació amb Secundària de la Facultat d´Economia de la Universitat de València i Servei de Formació Permanent de la Universitat de Valencia..

Contacta: sfp-cursos@uv.es

Més informació: