
Un curs més, el Club de Mentors es posa en marxa per a posar en contacte a l'alumnat de nou màsters oficials de la Facultat amb mentores i mentors, professionals amb experiència en sectors diversos.
Abans d'arrancar aquesta setena edició, el Consell Consultiu s'ha reunit per a planificar les activitats i calendari del curs 2022-2023. En aquesta ocasió, i atés que el nou President del Club, Antonio de Nó, és el Director de Comunicació, Màrqueting i Relacions Institucionals d'Air Nostrum, la reunió de treball ha tingut lloc en les instal·lacions de la companyia, i els membres del Consell Consultiu han pogut gaudir d'una visita a l'hangar, situat en la zona aeroportuària de València.
Al llarg d'aquest curs, l'alumnat participant en el Club de Mentors tindrà l'oportunitat de rebre orientació dels seus mentors/as i assistir a tres conferències, la primera d'elles portarà per títol "Les noves Power Skills" i serà impartida Luisa Bravo, coach i mentora del club. A més, podran participar en el concurs Win to Win de simulació empresarial patrocinat per la Càtedra de Finances Internacionals - Banc Santander.
Si vols saber més sobre el Club de Mentors, punxa en aquest enllaç