Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Conferència "Caramels de Neuromarketing per a seduir el cervell"

  • 16 de desembre de 2019
Image de la noticia

Dins de les activitats programes del club de mentors de la Facultat d'Economia, el dia 19 de desembre, a la Sala Manuel Sánchez Ayuso va tenir lloc la xerrada "Caramels de Neuromarketing per a seduir el cervell" impartida per Fernando Seco, director creatiu en Sgbranding.

L'obertura de l'esdeveniment i la introducció del conferenciant va estar a càrrec de Carmen Salas, presidenta del club de mentors i directora general en Sbranding, qui va donar inici a la presentació explicant el concepte de neuromarketing, referint-se a aquest com la combinació de tècniques de neurociencia i de màrqueting l'objectiu del qual és comprendre el procés de presa de decisió dels consumidors. A continuació, Fernando Seco prenc la paraula i de forma molt interactiva, va explicar a través de vint "caramels", algunes tècniques de neuromarketing, que són usades per les marques per a conéixer les preferències del consumidor i desenvolupar productes o dissenyar campanyes que sedueixen al subconscient i influeixen en les decisions de compra. A més, va ensenyar exemples de productes per a demostrar que el maneig de les emocions i experiències, fa que el cervell catalogue com a valuós un producte o servei. Per a finalitzar, en l'última transparència de la presentació es va llegir "El consum regular d'aquests caramels pot provocar addicció a una marca. Subministra'ls amb responsabilitat"

La conferència programada pel Club de Mentors es va desenvolupar amb gran èxit, gràcies a la participació activa dels estudiants, els qui van interactuar en les dinàmiques de l'expositor i van mostrar el seu grat amb un calorós aplaudiment per a finalitzar l'acte.

 

Imatges: