
El centre Explorer de la Universitat de València va lliurar el 14 de maig els premis als millors projectes de negoci que han participat en l'edició 2021 del programa ExplorerbyX, patrocinat per Santander Universitats i el Centre Internacional Santander Emprenedoria (CISE).
El projecte Lliga LBR, inspirat en la modalitat esportiva BMX, pretén crear la millor lliga de BMX a escala mundial, la primera agència de viatges centrats en aquesta disciplina i una marca de roba pròpia. Aquest projecte, del nostre alumne Raúl Sánchez Molina del grau en ADE, ha guanyat el premi al Millor Projecte d'aquesta edició de ExplorerbyX del centre Explorer de la Universitat de València. Les persones integrants del grup podran participar en la European Innovation Academy i rebran un Fast Track a la convocatòria d'emprenedoria global Santander X Global Award.
El centre Explorer UV ha atorgat tres premis més: al Millor Projecte Innovador rebut per Ecotick, una empresa que ofereix un sistema de digitalització de tiquets de compra a través d'un programari NFC, una app, i un panell d'administració de dades de consum a PIMES; al Millor Projecte d'Innovació Social, entregat a Pharmabuddy, una plataforma que utilitza les noves tecnologies per a col·laborar en la independència dels pacients polimedicats, per a millorar la seua comprensió sobre els seus tractaments i les seues pautes farmacològiques; i finalment al Millor Projecte de Triple Impacte, atorgat a Exolvuntur, empresa que es dedica a l'estudi i desenvolupament de la tecnologia aplicada a les granges verticals i els cultius hidropònics en disposició vertical, promogut per Guillermo Ferrero Segòvia, també alumne del grau en ADE.
Des del 25 de gener al 4 de maig, tots els participants d'aquesta edició han passat per una fase formativa sobre com desenvolupar les seues idees en projectes de negoci vàlids i viables i rebran certificat que l'acrediten.
Si vols llegir més sobre aquesta edició i els projectes participants, pots visitar: