Universitat de ValènciaFacultat d'Economia Logo del portal

Ple absolut en la presentació del Club de Mentors a l'estudiantat de màsters

  • 2 de novembre de 2022
Image de la noticia

La setena edició del Club de Mentors comença a funcionar! 

El passat 27 d'octubre va tindre lloc la presentació del Club de Mentors a l'alumnat dels màsters oficials que participen en aquesta iniciativa: Creació i Gestió d'Empreses innovadores, MBA-Direcció d'Empreses, Economia, Estratègia d'Empresa, Finances Corporatives, Gestió de la Qualitat, Gestió de Negocis Internacionals iMBA, Màrqueting i Investigació de Mercats i Planificació i Gestió de Processos Empresarials.

Durant la sessió, es va exposar què és el Club de Mentors, es va explicar a l'estudiantat com traure el màxim profit de participar en ell, es va desglossar el calendari d'activitats i conferències previstes al llarg del curs i es va presentar el joc de simulació empresarial Win to Win que tindrà lloc entre els mesos de febrer i març.

El següent pas és que l'estudiantat sol·licite participar, la Comissió Acadèmica decidisca qui segueixen avant en aquesta edició, forme les parelles de mentoritzats i mentors, i que comence la seua interacció. 

Si vols saber més sobre el Club de Mentors, punxa en aquest enllaç

Imatges: