Publicacions científiques
-
Las mediaciones 'cálidas' en la estimulación cognitiva a personas con Alzheimer
Rueda, M.I.; De Sixte, R.
(2011).ArticleRevista de Psicología y Educación.
-
Evaluación de la competencia lectora: la prueba de Competencia Lectora para Educación Secundaria (CompLEC)
Llorens, A.C.; Gil, L.; Vidal-Abarca, E.; Martínez, E.; Mañá, A.; Gilabert, R.
(2011).ArticlePsicothema. Num.4
Vol. 23
Pág. 808-817 -
Can masked priming effects be obtained with handwritten words?
Gil-López, C.; Perea, M.; Moret-Tatay, C.; Carreiras, M.
(2011).ArticleAttention, Perception, & Psychophysics.
Vol. 73
DOI: 10.3758/s13414-011-0174-y
Pág. 1643-1649 -
Toma de notas en lectura de textos múltiples: análisis de diferencias individuales
Gil, L.; Ávila, V.; Ferrer, A.
(2011).ArticleInfancia y Aprendizaje. Num.4
Vol. 34
Pág. 449-464 -
Masked transposition effects for simple vs. complex non-alphanumeric objects
García-Orza, J.; Perea, M.; Estudillo, A.
(2011).ArticleAttention, Perception, & Psychophysics.
Vol. 73
DOI: 10.3758/s13414-011-0206-7
Pág. 2573-2582 -
Position coding in two-digit Arabic numbers: Evidence from number decision and same-different tasks
García-Orza, J.; Perea, M.
(2011).ArticleExperimental Psychology.
Vol. 58
Pág. 85-91 -
Investigación-reflexión-acción y asesoramiento: análisis de las reflexiones de dos orientadoras en su contexto de trabajo
García, J. R.; Mena, J. J.; Sánchez, E.
(2011).ArticleRevista de Educación.
Vol. 356
DOI: 10-4438/1988-592X-RE-2010-356-039
Pág. 253-278 -
L'adaptació de les rondalles al lector infantil: un text, altres finalitats
Lluch, G.
(2011).LlibreNova reflexió sobre l'obra d'Enric Valor.
G. Lluch i Josep M. Baldaquí (eds.)
Alacant, IIFV
Pág. 75-94 -
Smart phone, smart science: how the use of smartphones can revolutionize research in cognitive science
Dufau, S.; Duñabeitia, J.A.; Moret-Tatay, C.; McGonigal, A.; Peeters, D.; Alario, F.-X.; Balota, D.A.; Brysbaert, M.; Carreiras, M.; Ferrand, L.; Ktori, M.; Perea, M.; Rastle, K.; Sasburg, O.; Yap, M.J.; Ziegler, J.C.; Grainger, J.
(2011).ArticlePLoS ONE. Num.9
Vol. 6 e24974
DOI: 10.1371/journal.pone.0024974 -
Selecting information to answer questions. Strategic individual differences when searching texts
Cerdán, R.; Gilabert, R.; Vidal-Abarca, E.
(2011).ArticleLearning and Individual Differences.
Vol. 21
Pág. 201-205.