Universitat de ValènciaEstructura de Recerca Interdisciplinar de Lectura Logo del portal

Publicacions científiques

  • The overlap model: A model of letter position coding

    Gómez, P.; Ratcliff, R.; Perea, M.

    (2008).Article

    Psychological Review.

    Vol. 115
    Pág. 577-601

  • Eficacia de tomar notas para integrar información de varios textos

    Imatge representativa de la publicació

    Gil, L.; Vidal-Abarca, E.; Martínez, T.

    (2008).Article

    Infancia y aprendizaje.

    Vol. 31
    Pág. 259-272

  • El desarrollo profesional de los asesores psicopedagógicos: análisis de los resultados de una experiencia de formación

    García , J.R.; Sánchez, E.

    (2008).Article

    Infancia y Aprendizaje. Num.4

    Vol. 30
    Pág. 499 - 522

  • Children like dense neighborhoods: orthographic neighbourhood density effects in novel readers

    Imatge representativa de la publicació

    Duñabeitia, J-A.; Vidal-Abarca, E.

    (2008).Article

    The Spanish Journal of Psychology.

    Vol. 11
    Pag. 26-35

  • Does darkness lead to happiness? Masked suffix priming effects

    Duñabeitia, J.A.; Perea, M.; Carreiras, M.

    (2008).Article

    Language and Cognitive Processes.

    Vol. 23
    Pág. 1002-1020

  • Are coffee and toffee served in a cup? Ortho-phonologically mediated associative priming

    Duñabeitia, J.A.; Carreiras, M.; Perea, M.

    (2008).Article

    Quarterly Journal of Experimental Psychology.

    Vol. 61
    Pág. 1861-1872

  • O léxico bilingue: Um léxico ou dois? Eis a questão...

    Comesaña, M.; Fraga, I.; Perea, M.; Pinheiro, A.

    (2008).Llibre

    Temas em Bilingüismo.

    C. Flores (Ed.)
    Braga: Centro de Estudos Humanísticos, Universidade do Minho
    Pág. 15-60

  • El análisis de la interacción alumno-profesor

    Coll, C.; Sánchez, E.

    (2008).Article

    Revista de Educación.

    Vol. 346
    Pág. 15-32

  • The effects of tasks on integrating information from multiple documents

    Cerdán, R.; Vidal-Abarca, E.

    (2008).Article

    Journal of Educational Psychology.

    Vol. 100
    Pág. 209-222

  • Search and Comprehension processes in learning from text

    Cerdán, R.; Martínez,T.; Vidal-Abarca, E.; Gilabert, R.; Gil, L.; Rouet, J.F.

    (2008).Llibre

    Understanding Multimedia Documents.

    Rouet, J-F, Schnotz, W., Lowe, R.
    Springer USA