Publicacions científiques
-
The overlap model: A model of letter position coding
Gómez, P.; Ratcliff, R.; Perea, M.
(2008).ArticlePsychological Review.
Vol. 115
Pág. 577-601 -
Eficacia de tomar notas para integrar información de varios textos
Gil, L.; Vidal-Abarca, E.; Martínez, T.
(2008).ArticleInfancia y aprendizaje.
Vol. 31
Pág. 259-272 -
El desarrollo profesional de los asesores psicopedagógicos: análisis de los resultados de una experiencia de formación
García , J.R.; Sánchez, E.
(2008).ArticleInfancia y Aprendizaje. Num.4
Vol. 30
Pág. 499 - 522 -
Children like dense neighborhoods: orthographic neighbourhood density effects in novel readers
Duñabeitia, J-A.; Vidal-Abarca, E.
(2008).ArticleThe Spanish Journal of Psychology.
Vol. 11
Pag. 26-35 -
Does darkness lead to happiness? Masked suffix priming effects
Duñabeitia, J.A.; Perea, M.; Carreiras, M.
(2008).ArticleLanguage and Cognitive Processes.
Vol. 23
Pág. 1002-1020 -
Are coffee and toffee served in a cup? Ortho-phonologically mediated associative priming
Duñabeitia, J.A.; Carreiras, M.; Perea, M.
(2008).ArticleQuarterly Journal of Experimental Psychology.
Vol. 61
Pág. 1861-1872 -
O léxico bilingue: Um léxico ou dois? Eis a questão...
Comesaña, M.; Fraga, I.; Perea, M.; Pinheiro, A.
(2008).LlibreTemas em Bilingüismo.
C. Flores (Ed.)
Braga: Centro de Estudos Humanísticos, Universidade do Minho
Pág. 15-60 -
El análisis de la interacción alumno-profesor
Coll, C.; Sánchez, E.
(2008).ArticleRevista de Educación.
Vol. 346
Pág. 15-32 -
The effects of tasks on integrating information from multiple documents
Cerdán, R.; Vidal-Abarca, E.
(2008).ArticleJournal of Educational Psychology.
Vol. 100
Pág. 209-222 -
Search and Comprehension processes in learning from text
Cerdán, R.; Martínez,T.; Vidal-Abarca, E.; Gilabert, R.; Gil, L.; Rouet, J.F.
(2008).LlibreUnderstanding Multimedia Documents.
Rouet, J-F, Schnotz, W., Lowe, R.
Springer USA