Publicacions científiques
-
The time course of orthography and phonology: ERP correlates of masked priming effects in Spanish
Carreiras, M.; Perea, M.; Vergara, M.; Pollatsek, A.
(2009).ArticlePsychophysiology.
Vol. 46
Pág. 1113-1122 -
Are vowels and consonants processed differently? ERP evidence with a delayed letter paradigm
Carreiras, M.; Gillon-Dowens, M.; Vergara, M.; Perea, M.
(2009).ArticleJournal of Cognitive Neuroscience.
Vol. 21
Pág. 275-288 -
Subject Relative Clauses are not universally easier to process: Evidence from Basque
Carreiras, M.; Duñabeitia, J.A.; Vergara, M.; De la Cruz-Pavía, M.; Laka, I.
(2009).ArticleCognition.
Vol. 115
Pág. 79-92 -
Personal epistemology across cultures: Exploring Norwegian and Spanish university students' epistemic beliefs about climate change
Bråten, I.; Gil, L.; Strømsø, H.I.; Vidal-Abarca, E.
(2009).ArticleSocial Psychology of Education.
Vol. 12
Pág. 529-560 -
PISA: datos y reflexiones
Vidal-Abarca, E.
(2009).ArticleAula de Innovación Educativa.
Vol. 179
Pág. 44-46 -
ERP correlates of inhibitory and facilitative effects of constituent frequency in compound word reading
Vergara-Martínez, M.; Duñabeitia, J.A.; Laka, I.; Carreiras, M.
(2009).ArticleBrain Research.
Vol. 1257
Pág. 53-64 -
Tiempo de silencio. De la lectura compartida a la lectura privada: el álbum como género
Tabernero, R.
(2009).Participació en congressosActas de 'Lectura y Patrimonio. Literatura Infantil: Nuevas lecturas y nuevos lectores, Cepli- Universidad de Castilla- La Mancha
-
Sinergias en torno a la lectura: un reto y una necesidad
Solé. I.; Sánchez, E.
(2009).ArticleAula de Innovación Educativa.
Vol. 179
Pág. 8-11 -
Avanzando en la lectura: acuerdos, contrastes y propuetas
Sánchez, E.; Solé, I.
(2009).ArticleAula de Innovación Educativa.
Vol. 179
Pág. 60-65 -
Are instructional explanations more effective in the context of an impasse?
Sánchez, E.; García-Rodicio, H.; Acuña, S. R.
(2009).ArticleInstructional Science.
Vol. 37
Pág. 537-563