Publicacions científiques
-
On the role of consonants and vowels in visual-word processing Evidence with a letter search paradigm
Acha, J.; Perea, M.
(2010).ArticleLanguage and Cognitive Processes.
Vol. 25
Pág. 423-438 -
Does kaniso activate CASINO? Input coding schemes and phonology in visual-word recognition
Acha, J.; Perea, M.
(2010).ArticleExperimental Psychology.
Vol. 57
Pág. 245-251 -
Leer mirando: Claves para una poética de la recepción del libro-álbum y del libro ilustrado
Tabernero, R.
(2010).Participació en congressosF. Viana, R. Ramos, E. Coquet & M. Martins (Coord).
Actas do 8. º Encontro Nacional (6.º Internacional) de Investigação em Leitura, Literatura Infantil e Ilustração. Braga: CIEC- Centro de Investigação em Estudos da Criança da Universidade do Minho,
Pág. 113-137 -
Individual differences for self-regulating task-oriented reading activities
Vidal-Abarca, E.; Mañá, A.; Gil, L.
(2010).ArticleJournal of Educational Psychology.
Vol. 102
Pág. 817-826 -
Hablamos de lo que no existe y de lo que existe, no hablamos
Sánchez, E.; Mena, J.J.
(2010).ArticleInfancia y Aprendizaje. Num.2
Vol. 33
Pág. 185-198 -
Self-regulation and link selection strategies in hypertext
Salmerón, L.; Kintsch, W.; Kintsch, E.
(2010).ArticleVol. 47
Pág. 175-211 -
Comprehension effects of signalling relationships between documents in search engines
Salmerón, L.; Gil, L.; Bråten, I.; Strømsø, H.
(2010).ArticleVol. 26
Pág. 419-426 -
Valoración de los conductores españoles sobre el permiso por puntos
Roca, J., Montoro, L. y Tortosa, F.
(2009).ArticlePsicothema. Num.2
Vol. 21
ISSN: 0214-9915
Pág. 294-299 -
Papel de los procesos metacognitivos en una tarea de pregunta-respuesta con textos escritos
Mañá, Amelia; Vidal-Abarca, Eduardo; Domínguez, Catalina; Gil, Laura; Cerdán, Raquel
(2009).ArticleInfancia y Aprendizaje. Num.4
Vol. 32
ISSN: 0210-3702
Pág. 553-565 -
Writers in Between Languages: Minority Literatures in the Global Scene
Olaziregi, M.J.
(2009).LlibreReno, Center for Basque Studies. University of Nevada, Reno, 313 pág.
ISBN: 978-1-877802-90-4