Publicacions científiques
-
Las nuevas lecturas deslocalizadas de la escuela
Lluch, G.
(2010).LlibreLas lecturas de los jóvenes. Un nuevo lector para un nuevo siglo.
Lluch, G., (edt.). Enrique Gil Calvo, Jesús Martín Barbero, Roxana Morduchowicz, G A Arellano i Pedro Cerrillo.
Barcelona: Editorial Anthropos
Pág. 105-128 -
Understanding and integrating multiple science texts: Summary tasks are sometimes better than argument tasks
Gil, L.; Bråten, I.; Vidal-Abarca, E.; Strømsø, H.I.
(2010).ArticleReading Psychology.
Vol. 31
Pág. 30-68 -
Summary versus argument tasks when working with multiple documents: Which is better for whom?
Gil, L.; Bråten, I.; Vidal-Abarca, E.; Strømsø, H.I.
(2010).ArticleContemporary Educational Psychology.
Vol. 35
Pág. 157-173 -
Are transposition effects specific to letters?
García-Orza, J.; Perea, M.; Muñoz, S.
(2010).ArticleQuarterly Journal of Experimental Psychology.
Vol. 63
Pág. 1603-1618 -
Do sign language videos improve web navigation for deaf signers?
Fajardo, I.; Parra, E.; Cañas, J. J.
(2010).ArticleJournal of Deaf Studies and Deaf Education.
Vol. 15
Pág. 242-262. -
Construcciones con cuantificador en el ámbito panhispánico: norma y uso
España Palop, E.
(2010).LlibreValencia: Universitat de València
-
Masked translation priming effects with highly proficient simultaneous bilinguals
Duñabeitia, J.A.; Perea, M.; Carreiras, M.
(2010).ArticleExperimental Psychology.
Vol. 57
Pág. 98-107 -
¿Qué procesos se movilizan con la ayuda de otros? Mediaciones frías y cálidas
De Sixte, R.; Sánchez, E.
(2010).ArticleRevista do Aprendizagem e Desenvolvimiento.
Vol. 46
-
Estrategias de selección de información en tareas de contestación a preguntas
Cerdán, R.; Gilabert, R.; Vidal-Abarca, E.
(2010).ArticleInfancia y Aprendizaje. Num.4
Vol. 33
Pág. 449-460. -
Reading development in agglutinative languages: Evidence from beginning, intermediate and adult Basque readers
Acha, J.; Laka, I.; Perea, M.
(2010).ArticleJournal of Experimental Child Psychology.
Vol. 105
Pág. 359-375