Tesis doctorals
-
Toma de notas en lectura de textos múltiples: análisis de diferencias individuales
Gil, L.; Ávila, V.; Ferrer, A.
(2011).ArticleInfancia y Aprendizaje. Num.4
Vol. 34
Pág. 449-464 -
Investigar en Literatura infantil y juvenil. Jornadas Internacionales CEPLI-LIJMI
Lluch, G.
(2011).ArticleCuadernos de literatura Infantil y Juvenil.
Vol. 242
Pág. 59-63 -
Masked transposition effects for simple vs. complex non-alphanumeric objects
García-Orza, J.; Perea, M.; Estudillo, A.
(2011).ArticleAttention, Perception, & Psychophysics.
Vol. 73
DOI: 10.3758/s13414-011-0206-7
Pág. 2573-2582 -
Position coding in two-digit Arabic numbers: Evidence from number decision and same-different tasks
García-Orza, J.; Perea, M.
(2011).ArticleExperimental Psychology.
Vol. 58
Pág. 85-91 -
Investigación-reflexión-acción y asesoramiento: análisis de las reflexiones de dos orientadoras en su contexto de trabajo
García, J. R.; Mena, J. J.; Sánchez, E.
(2011).ArticleRevista de Educación.
Vol. 356
DOI: 10-4438/1988-592X-RE-2010-356-039
Pág. 253-278 -
L'adaptació de les rondalles al lector infantil: un text, altres finalitats
Lluch, G.
(2011).LlibreNova reflexió sobre l'obra d'Enric Valor.
G. Lluch i Josep M. Baldaquí (eds.)
Alacant, IIFV
Pág. 75-94 -
Smart phone, smart science: how the use of smartphones can revolutionize research in cognitive science
Dufau, S.; Duñabeitia, J.A.; Moret-Tatay, C.; McGonigal, A.; Peeters, D.; Alario, F.-X.; Balota, D.A.; Brysbaert, M.; Carreiras, M.; Ferrand, L.; Ktori, M.; Perea, M.; Rastle, K.; Sasburg, O.; Yap, M.J.; Ziegler, J.C.; Grainger, J.
(2011).ArticlePLoS ONE. Num.9
Vol. 6 e24974
DOI: 10.1371/journal.pone.0024974 -
Selecting information to answer questions. Strategic individual differences when searching texts
Cerdán, R.; Gilabert, R.; Vidal-Abarca, E.
(2011).ArticleLearning and Individual Differences.
Vol. 21
Pág. 201-205. -
Fostering active processing of instructional explanations of learners with high and low prior knowledge
Acuña, S. R.; García Rodicio, H.; Sánchez, E.
(2011).ArticleEuropean Journal of Psychology of Education. Num.4
Vol. 26
Pág. 435-452 -
Question-driven processing in single and multiple texts
Cerdán, R.; Gil.; L.; Vidal-Abarca, E.
(2011).LlibreText relevance and learning from text.
McCruddren, M.T., Magliano, J.P., & Schraw, G. (Eds)
Greenwich, CT: Information Age Publishing