Tesis doctorals
-
Efectos de la estructura silábica en el priming silábico
Carreiras, M.; Perea, M.
(2011).ArticleRevista de Logopedia, Foniatría y Audiología.
Vol. 31
Pág. 30-35 -
¿Qué papel tiene la lectura de los textos en el seno de las Unidades Didácticas?
Broncano, A.; Ciga, E.; Sánchez, E.
(2011).ArticleCultura y Educación. Num.1
Vol. 23
Pág. 57-74 -
Individual differences in task-oriented reading
Vidal-Abarca, E.; Salmerón, L.; Mañá, A.
(2011).LlibreText relevance and learning from text.
McCruddren, M.T., Magliano, J.P., & Schraw, G. (Eds)
Greenwich, CT: Information Age Publishing -
Eye tracking evidence for pronoun resolution in students with intellectual disability
Tavares, G.; Fajardo, I.; Ávila, V.; Ferrer, A.; Salmerón, L.
(2011).Participació en congressosPoster presented at the 17th Meeting of the European Society for Cognitive Psychology, San Sebastián, Spain.
Publicación derivada del proyecto “Lectura Fácil: Elaboración y difusión de materiales y análisis de la experiencia de usuario” ("Easy Reading: elaboration and distribution of texts and analysis of user experience") -
Recording on-line processes in task-oriented reading with Read&Answer.
Vidal-Abarca, E.; Martínez, T.; Salmerón, L.; Cerdán, R.; Gilabert, R.; Gil, L.; Mañá, A.; Lloréns, A.; Ferris, R.
(2011).ArticleBehavior Research Methods.
Vol. 43
Pág. 179-192 -
The processing of consonants and vowels during letter identity and letter position assignment in visual-word recognition: An ERP study
Vergara, M.; Perea, M.; Marín, A.; Carreiras, M.
(2011).ArticleBrain and Language.
Vol. 118
Pág. 105-117 -
Trust and mistrust when students read multiple information sources about climate change
Bråtena, I.; Strømsøa, H.I.; Salmeron, L.
(2011).ArticleLearning and Instruction.
Vol. 21
Pág. 180-192 -
ELLIJ, Grupo de investigación de la Universidad de Zaragoza
Tabernero, R.
(2011).ArticleCrítica e investigacao em literatura Infantil e Juvenil.
Eds. Ana Margarida Ramos e Isabel Mociño González
Publicación en CD -
El libro-álbum y del libro ilustrado. La poética de un género
Tabernero, R.
(2011).ArticleEnsino Em Re-vista (Brasil). Num.1
Vol. 18
Pág. 93-111 -
Adquisición de la fluidez en la lectura de palabras en una muestra de niños españoles
Castejón Fernández, Luis; González-Pumariega, Soledad; Cuetos, Fernando
(2011).ArticleInfancia y Aprendizaje. Num.1
Vol. 34
Pág. 19-30