Tesis doctorals
-
Algún desaríos da historiografía literaria: estudo comparatista da periodización nas ltieraturas española, vasca e eslovena
Olaziregi, M.J.; Pregelj, B.
(2010).ArticleBoletín Galego de Literatura.
Vol. 43
1. Semestre
Pág. 97-110 -
En el taller del escritor. Génesis textual y edición de textos
Olaziregi, M.J.
(2010).LlibreBilbao: Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, 255 págs.
ISBN: 978-84-9860-352-1 -
10 Consejos para seleccionar las lecturas. Secundaria
Lluch, G.
(2010).Recurs electrònicCon firma. Docentes. Recursos. Madrid: Ministerio de Educación
-
SYLLABARIUM: An online application for deriving complete statistics for Basque and Spanish syllables
Duñabeitia, J.A.; Cholin, J.; Corral, J.; Perea, M.; Carreiras, M.
(2010).ArticleBehavior Research Methods.
Vol. 42
Pág. 118-125 -
Masked nonword repetition effects in yes/no and go/no-go lexical decision: A test of the Evidence Accumulation and Deadline accounts
Perea, M.; Gomez, P.; Fraga, I.
(2010).ArticlePsychonomic Bulletin and Review.
Vol. 17
Pág. 369-374 -
The search of an input coding scheme: Transposed-letter priming in Arabic
Perea, M.; Abu Mallouh, R.; Carreiras, M.
(2010).ArticlePsychonomic Bulletin and Review.
Vol. 17
Pág. 375-380 -
Does LGHT prime DARK? Masked associative priming with addition neighbors
Perea, M.; Gomez, P.
(2010).ArticleMemory and Cognition.
Vol. 38
Pág. 513-518. -
Making instructional explanations effective: The role of learners' awareness of their misunderstandings
García-Rodicio, H.; Sánchez, E.
(2010).LlibreFacilitating Effective Student Learning through Teacher Research and Innovation.
M. V. Zuljan & J. Vogrinc (Eds.)
Ljubljana: Univerza v Ljubljani
Pág. 277-296 -
Automatic activation of addition facts in arithmetic word problems
Orrantia, J.; Rodríguez, L.; Vicente, S.
(2010).ArticleQuarterly Journal of Experimental Psychology. Num.2
Vol. 63
Pág. 310-319. -
Las representaciones de la diáspora vasca en la literatura infantil y juvenil vasca
Olaziregi, Mari Jose
(2010).ArticleAnuario de Investigación de la Literatura Infantil y Juvenil.
Vol. 8
Pág. 111-122