- CE1: Comprendre els mecanismes psicològics que contribuïxen a explicar les deficiències observades en els trastorns d'espectre autista.
- CE2: Conéixer i ser capaç de dissenyar, aplicar i avaluar els sistemes de comunicació augmentativa.
- CE3: Conéixer els fonaments, principis, valors i actituds que sustenten el dret a l'educació de l'alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu
- CE4: Conéixer la normativa internacional, estatal i autonòmica vigent en matèria d'atenció a les necessitats específiques de suport educatiu i en el context social, i ser capaç d'aplicar dita normativa en diferents supòsits
- CE5: Conéixer i analitzar els programes que oferta l'administració educativa
- CE6: Conéixer i comprendre els procediments d'avaluació i intervenció en l'entorn escolar en xiquets i xiquetes amb necessitats específiques de suport educatiu
- CE7: Dissenyar i gestionar procediments d'intervenció en l'àmbit de les necessitats específiques de suport educatiu
- CE8: Dissenyar, aplicar i avaluar estratègies educatives inclusives
- CE9: Dissenyar, planificar i avaluar mesures ordinàries i específiques d'atenció en funció de les diferents necessitats específiques de suport educatiu i en el context social
- CE10: Conéixer i comprendre l'impacte de les necessitats específiques de suport educatiu sobre les relacions familiars
- CE11: Conéixer les manifestacions dels diferents tipus de dificultats en l'autoregulació i l'aprenentatge
- CE12: Ser capaç de valorar les conseqüències dels dèficits d'autoregulació i de les dificultats d'aprenentatge en els àmbits social, personal i acadèmic
- CE13: Conéixer el funcionament del sistema nerviós i les conseqüències associades al dany cerebral enjorn
- CE14: Conéixer l'etiologia i les característiques físiques, cognitives i emocionals de diferents síndromes que cursen amb necessitats específiques de suport educatiu