Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació Logo del portal

Conferencia-Seminari: Identitat cultural, ciutadania i educació

• 12 de novembre de 2019

El proper divendres 15 de novembre tindrà lloc la conferencia-seminari Identitat cultural, ciutadania i educació" a càrrec de Virginia Guichot, professora de la Universitat de Sevilla.

L'activitat, emmarcada dins de programació de sessions del Grup d'Investigació de la UVEG "Polítiques Educatives, Interculturalitat i Societat" (POLISOC) es desenvoluparà a les 11 hores, a la Sala de Juntes de la Facultat.