El Dia Mundial de la Filosofia és una jornada que se celebra cada tercer dijous de novembre des del 2006, i que va ser proclamada per la UNESCO el 2005.
Per commemorar aquest Dia, sota el títol “La filosofia és…”, el dijous, dia 20 de novembre, s’ha organitzat a la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació una lectura pública de textos filosòfics.
Tothom que vulga participar en aquesta lectura pot fer-ho escollint i compartint un text filosòfic breu que siga d’ajuda per reflexionar bé sobre el valor de la filosofia o bé sobre algun tema específic en l’àmbit de la filosofia. Convé que la lectura de cada text no supere els 2-3 minuts, per comptar amb la màxima participació.
L’acte tindrà lloc al vestíbul de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació (Avda. Blasco Ibáñez, 30. 46010 València) a les 19 hores.







