Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

• 30 de novembre de 2018

El proper dia 5 de desembre es celebrarà la conferència "De l'Edat Mitjana a la Modernitat: Crisi i conflictes entorn de l'autonomia de la raó"; la intervenció estarà a càrrec del professor Antonio Bordoy de la Universitat de les Illes Balears.

L'acte, d'assistència pública, tindrà lloc en el Saló de Graus de la Facultat a les 10h.

Aquesta activitat s'emmarca dins de la programació oferida pel centre en el Projecte d'Innovació Educativa finançat conjuntament pel SFPIE.

Llista d'enllaços: