Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació Logo del portal

Eixides professionals Pedagogia

• 2 de març de 2020

El divendres 28 de febrer va tindre lloc en la facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació una activitat sobre les eixides professionals de la Pedagogia dins de la jornada OCUPA’T sobre perfils professionals. Aquesta iniciativa s'emmarca dins del Projecte d'Innovació Educativa del centre i ha comptat amb la col·laboració del SFPIE i UVOcupació . La conferencia-taller va ser impartida pel professor Inazio Marko Juanikorena, actual degà de la Facultat d'Educació,Filosofia i Antropologia de l'Euskal Herriko Unibertsitatea. Va assistir i va participar activament estudiantat de tots els cursos del Grau de Pedagogia i algunes estudiants graduades que ens van traslladar la seua satisfacció per haver acudit a l'activitat.

"Molt bona iniciativa per part de la facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la Universitat de València. Va ser una xarrada necessària per a aclarir el futur professional de les pedagogues i pedagogs. El ponent, Iñaki Marko de la Universitat del País Basc, va dur a terme una excel·lent ponència, realitzant-la de manera directa, objectiva i clarificadora. A destacar, sobretot, el mapa profesionalizador en el qual es podien apreciar les diferents àrees en les quals poder focalitzar els interessos professionals amb una perspectiva optimista.”

Amparo Gómez Blanco

Graduada en Pedagogia