Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Presentació producte creatiu d'Estratègies per a l'aprenentatge per part de l'estudiantat de 1r de Pedagogia

• 7 d’octubre de 2019

L'estudiantat de 1r de Pedagogia posa tancament a l'assignatura d'Estratègies per a l'aprenentatge i la participació en la universitat amb les presentacions grupals d'un producte creatiu que reflecteix l'aprés en el seu pas pels quatre mòduls que componen l'assignatura: Participació en la vida universitària, Dinàmiques de grup, Estratègies d'aprenentatge i Aula virtual, documentació, tecnologies de la informació i comunicació.

L'assignatura pretén d'una manera pràctica que l'alumnat aprenga a manejar recursos educatius que faciliten la seua tasca d'aprenentatge, coneixement de la institució universitària i integració i participació en aquesta. Amb la presentació d'un producte creatiu grupal es pretén, des d'una primera posada en pràctica, fomentar en l'alumnat la creativitat i el treball en equip com a estratègies transversals en tot el pla d'estudis del Grau de Pedagogia.