Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

• 16 de setembre de 2019

El proper divendres 20 de setembre a les 17h tindrà lloc la Sessió de Filosofia per a xiquets i xiquetes: Aprenent a pensar, a ser i a conviure.

L'activitat a càrrec del Centre de Filosofia per a Xiquets/es de la Comunitat Valenciana aborda la FpN com a part de la constatació que no és possible aconseguir societats veritablement lliures i solidàries si no aconseguim persones capaces de pensar per si mateixes en el marc d'un procés solidari i cooperatiu de discussió.

L'activitat comptarà amb la següent programació:

• 17-18.15h: Presentació i debat. Possibilitats de la filosofia en l'educació formal i no formal. (Equip del Centre de FpN-CV)
  • 18.15h -18.45: Descans
  • 18.45-20.15h: Comunitat d'indagació i diàleg. Sessió pràctica (a càrrec Fátima Álvarez)

Ponents:

• AMPARO MUÑOZ FERRIOL, Professora de Filosofia
  • CONXA MARQUÉS *REDOLÁ, Professora de Primària
  • ESTELA JUANILLA *IÑIGUEZ, Professora de Filosofia
  • FÁTIMA ÁLVAREZ LÓPEZ, Professora de Filosofia
  • CHEMA SÁNCHEZ ALCÓN, Professor de Filosofia

L'activitat s'emmarca dins del Projecte d'Innovació de Centre de la Facultat i està oberta a tota la comunitat universitària.

• Data: divendres 20 de setembre.
  • Hora: De 17 h a 20.30 h.
  • Lloc: Sala de Cristall