Logo de la Universdad de Valencia Logo Facultad de Formaci贸n del Profesorado Logo del portal

馃實馃實Nou estada BIP a la Universitat de Sibiu. Romania!!!

  • 10 diciembre de 2025
Image de la noticia

馃實Vols anar una setmana a la universitat de Sibiu a Romania amb una beca BIP FORTHEM? Informa't ac铆

Estimat alumnat,

La Facultat de Formació del Professorat seleccionarà a 5 estudiants perquè participen en el programa de curta durada del BIP (Blended Intensive Program) que organitza la universitat FORTHEM “Lucian Blaga” de Sibiu Romania ULB Sibiu, Romania titulat "Design Your Life" del 18.05.2026 al 22.05.2026.

Objectiu i descripció del curs:

El curs permet als estudiants prendre consciència dels seus valors i decidir quin camí volen seguir. El concepte se centra en les carreres professionals, aborda aspectes personals i mostra noves perspectives per a combinar la vida professional i privada. El treball en equip té un efecte excepcionalment motivador en els estudiants. En particular, la cooperació dins del grup té un efecte molt motivador en els estudiants. Els anima a parlar sobre les seves experiències, desitjos i objectius en la vida. Aquest intercanvi pot reduir les incerteses i desenvolupar habilitats socials. No obstant això, sobretot, pot facilitar la transició entre els estudis i la carrera professional.

Mètodes i resultats del curs:

El concepte «Design Your Life» té com a objectiu ajudar els participants a desenvolupar una consciència de la seva pròpia biografia i el seu camí futur per a prendre decisions ben informades que s'ajustin als seus valors i objectius. És especialment rellevant l'enfocament iteratiu del procés de Design Thinking (DT), que fomenta la seva aplicació regular durant les diferents fases de la vida. En combinació amb mètodes biogràfics, el DT ha demostrat ser un enfocament útil durant qualsevol fase d'orientació personal, ja que ofereix un procés estructurat i sistemàtic per a explorar opcions, desenvolupar idees i avaluar decisions basant-se en la pròpia història de vida.

1.            Requisits generals

Podran ser-ne beneficiàries les persones que complisquen les següents

condicions:

1.1 Estar matriculada en estudis oficials de grau o doctorat de la Universitat de València, tant en el moment de realitzar la sol·licitud com durant tot el període de l'estada.

1.2 No participar al mateix temps en una mobilitat de llarga durada convocada pel Vicerectorat d'Internacionalització i Multilingüisme (Erasmus estudis, Erasmus pràctiques, SICUE o Programa Internacional).

1.3 No ser beneficiària d'una altra mobilitat Erasmus de curta durada de la Universitat de València en el curs 2025-26.

1.4 No superar la durada màxima de les estades Erasmus per cicle d'estudis de 12 mesos per cicle.

1.5. Té preferència l’alumnat que no hagi participat en un BIP anterior.

2. Quantia de les ajudes

2.1 L'alumnat beneficiari rebrà una ajuda individual diària de 79 euros al dia, que serà abonada en finalitzar l'estada internacional, després de presentar la documentació.

2.1. S'abonaran 7 dies d'ajuda individual, l'import total de les quals serà de 553€, que comprenen:

       a) 5 dies d'ajuda individual, per import de 395 euros, per   '  activitat presencial formativa

       b) 2 dies addicionals d'ajuda individual, per import de 158 euros, per a viatge estàndard.

2.3 També rebrà una contribució als gastos de viatge basada en la distancia entre la Universitat de València i el lloc on es desenrotlle l'estada corresponent.

L'alumnat interessat enviarà un email a la professora Silvia Maria Chireac (silvia.chireac@uv.es) amb els documents:

- Certificat de B2 d'anglés.

- Una carta de motivació de màxim 1 pàgina (no feta amb intel·ligència artificial).

- Altres certificats de llengües que posseïsca.

3. Criteris de valoració

Es farà una selecció de l'alumnat en funció dels documents presentats.

En cas que hi haja més sol·licituds presentades que beques a concedir, les sol·licituds seran prioritzades, en règim de concurrència competitiva, d'acord amb els següents criteris:

3.1 En el cas d'estudiantat de grau, es tindrà en compte la nota mitjana de l'expedient acadèmic dels sol·licitants amb les qualificacions processades fins al curs 2024-2025.

3.2 En el cas d'estudiantat de doctorat, es tindrà en compte la nota mitjana dels estudis que van donar accés als estudis de doctorat

El termini de presentació de documentació per part de l’alumnat és fins al de 9 de gener de 2026 a les 14.00h.

La Comissió de Relacions Internacionals es reunirà el dilluns 12 de gener per a seleccionar a l'alumnat que participarà en este programa.

Us animem a participar!

Vicedeganat d'Internacionalització i Cooperació