Branca de coneixement: Arts i Humanitats
		Àmbit de coneixement: Història, arqueologia, geografia, filosofia i humanitats
		Centre: Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació
		Codi titulació: 2256
	Web específica del màster:  https://www.uv.es/mpfc
		Universitats participants:  Universitat de València
	
        Crèdits totals del títol: 60
        Obligatoris:9
Optatius:36
Treball fi de màster:15
 
    
        Cursos: 1
        Places oferides: 25
  
              
        Modalitat d'ensenyament:  Presencial
        Llengua docència: ------
        
		Preu del crèdit primera matrícula:35.34€
		Preu del crèdit primera matrículaper a estudiantat estranger no UE ni règim comunitari:70.68€
		
     Comissió de Coordinació Acadèmica Jordi Valor Abad (Director)
Josep Corbí Fernández de Ibarra
Edgar Maraguat Idarraga
Faustino Oncina Coves
Pablo Rychter Miras
Lorenzo Fontestad Sancasto (PAS)
Interès acadèmic, científic o professional: El màster en pensament filosòfic contemporani ofereix formació amb rigor filosòfic sobre idees, conceptes, corrents de pensament i debats dominants en els discursos públics contemporanis sobre filosofia, cultura, art, política, religió, ciència i tecnologia.  
El màster està obert a dues perspectives: una formativa i l’altra investigadora. La primera perspectiva està dirigida a fomentar en els estudiants el coneixement dels problemes principals i els debats contemporanis de rellevància filosòfica, així com la comprensió de les relacions de la filosofia amb diferents esferes de la cultura i el pensament. Aquesta perspectiva és d’interès especial per a graduats o llicenciats en Filosofia, Humanitats, Història, Història de l’Art, Ciències Polítiques, Sociologia, Periodisme, Comunicació Audiovisual, Filologia, Arquitectura i Belles Arts. La segona perspectiva pretén, a més, afavorir l’accés en condicions òptimes, dels estudiants que així ho desitgen, al Tercer Cicle d’estudis de Filosofia, és a dir, al doctorat. 
Recentment, hem renovat el pla d’estudis per tal de:
(a) cobrir disciplines filosòfiques anteriorment desateses, com l’estètica, la filosofia moral i la filosofia política, i 
(b) incrementar l’optativitat per a facilitar que l’estudiant puga organitzar-se els estudis d’acord amb els seus interessos intel·lectuals. 
Eixides professionals: Tercer Cicle dels estudis de Filosofia; gestió cultural, gestió editorial, comunicació, crítica cultural i assessoria intel·lectual; investigació, especialment en ciències humanes i ciències socials; ensenyament de la filosofia i matèries afins a diferents nivells.