Matrícula nou ingrés curs 2017/2018

Informació per l'alumnat de nou ingrés en el Grau en Infermeria i en el Grau en Podologia

INFORMACIÓ DE MATRÍCULA

Dia i hora de matrícula:  La matrícula es realitzarà entre el dies 18 i 20 de juliol. S’assignarà dia i hora de matrícula a cada estudiant. Podràs consultar la teua cita prèvia a través de la pàgina web de la Universitat.

Lloc de matrícula: Aula d'Informàtica, situada al soterrani de la Facultat. Els estudiants admesos en el Grau d'Infermeria d'Ontinyent es matricularan a l’Aula d’Informàtica del Campus d'Ontinyent.

Documentació per presentar: consulta la documentació que has de presentar.

És molt  important que portes emplenada l’ordre de domiciliació bancària, en cas d'optar pel pagament domiciliat de la matrícula.

Horaris: consulta els diferents horaris que garanteixen poder assistir a totes les classes sense solapament d’assignatures. Prepara’t diverses alternatives, el nombre de places és limitat i pot passar que l’horari que hages triat com a primera opció no siga possible.

Formalització de matrícula: una vegada matriculat, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la matrícula i, adjunt, el seu resum. Aquest correu s'enviarà al compte d'usuari de la Universitat de València que es crearà en el procés de matrícula. La matrícula no és definitiva fins que no efectues el pagament de les taxes.

PAGAMENT, TAXES I EXEMPCIONS

Pagament de la matrícula: Es pot abonar en un, dos o sis terminis. Les modalitats de pagament són: domiciliació bancària, pagament en efectiu (només per a un termini i sempre que no se sol·licite beca) i pagament amb targeta. L’impagament de la matrícula en comporta l’anul·lació, sense dret a reintegrament i amb anul·lació de les qualificacions que haja pogut obtenir l’estudiant.

Taxes i exempcions: l’import de la matrícula, l’estableix cada any la Generalitat Valenciana en funció del nombre de crèdits, el grau d’experimentalitat  i altres taxes administratives.

Les exempcions i bonificacions són:

Beques

Matrícula d’honor en 2n de batxillerat/premi extraordinari de batxillerat

Família nombrosa i monoparental

Víctimes de bandes armades i elements terroristes

Alumnat amb discapacitat

Víctimes de violència de gènere

Assegurança escolar

És obligatòria per als menors de 28 anys. No poden fer ús d’aquesta assegurança els estudiants majors de 28 anys o titulars de cartilla de la Seguretat Social.

Més informació sobre el pagament de la matrícula, taxes i exencions

INFORMACIÓ D’INTERÈS PER A L’ESTUDIANT

Matrícula i règim de dedicació

El règim de dedicació és, amb caràcter general, a temps complet. No obstant això, en el moment de la matrícula pots sol·licitar la dedicació parcial per causes justificades.

Límits de la matrícula

Estudiants a temps complet: mínim de 36 i màxim de 72 crèdits matriculats.

Estudiants a temps parcial: mínim de 24 i màxim de 36 crèdits matriculats.

Permanència

Els estudiantes de nou ingrés que no superen 12 crèdits, com a mínim, no es podran matricular en la mateixa titulació els dos cursos acadèmics següents.

Anul·lació de matrícula: se sol·licita, dins els terminis establerts, anul·lació total o parcial de matrícula i sempre que hi ha causes de força major sobrevinguda. La devolució de taxes només serà procedent quan se sol·licite abans del 31 de desembre.

Modificació de matrícula: Es podrà fer online, a través del Portal de l'Alumne, des de les 8 h del 6 de setembre fins a les 8 h del 7 de setembre i presencialment en secretaria el 7 de setembre, de 9 a 14 h.

Més informació sobre règim de dedicació, límits de matrícula, permanència, anul·lació i modificació de matrícula.

Reconeixement/transferència (convalidacions)

S’han de sol·licitar en el període de matrícula i no es matricularan de les assignatures de les quals se sol·licite reconeixement. Documentació per aportar: certificat de qualificacions, pla d’estudis i programa de les assignatures, si s’escau.

Més informació sobre reconeixement i transferència

Carnet universitari: després de formalitzar la matrícula s'ha d'acudir al punt d'emissió instantània de carnet universitari situat en la Facultat de Medicina, Planta +0, Aula 407, excepte qui ja disposen de carnet actiu de la UV. Qui no acudisca personalment a formalitzar la matrícula podrà acudir en els períodes establits a qualsevol punt d'emissió de carnet.

A l'alumnat del Campus d'Ontinyent se li entregarà el carnet en la secretaria del Campus amb posterioritat a la matrícula.

Més informació sobre el carnet universitari

Agenda universitària per a estudiants de nou ingrés: a partir de l'11 de setembre es podrà arreplegar en la consergeria de la Facultat l'agenda Universitària del curs 2017/2018. A l'alumnat del Campus d'Ontinyent  l’agenda se li entregarà en el moment de la matrícula.

Prevenció d'accidents biològics, vacunacions i assegurança escolar són tres temes d'una atenció especial. Llegeix-los atentament i consulta'ns els dubtes.

Si ets vols familiaritzar amb l’aplicació de matrícula consulta el Manual d'ajuda

Data d'actualització: 11 de juliol de 2016.