Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

La Càtedra SEOFER, present a TRAFIC 2021

• 5 de novembre de 2021
Image de la noticia

La Càtedra SEOFER ha tingut presència al Saló Internacional de la Mobilitat Segura i Sostenible TRAFIC 2021, que s'ha celebrat a Madrid del 2 al 4 de novembre del 2021.

Pel seu estand has passat el Sr. Pere Navarro, Director General de Trànsit del Ministeri d'Interior, personalitats del Ministeri de Transports i del govern de la Comunitat de Madrid, entre d'altres.

Entre els productes exposats, destaquen els “Figures de seguretat viària urbana”, que consisteixen en dues figures, un nen i una nena, de grans dimensions i colors cridaners, dissenyats per provocar una major atenció dels conductors i una eventual reducció de la seva velocitat , i conseqüentment una reducció del risc d'atropellaments.

Des de la Càtedra SEOFER de Seguretat Viària i Mobilitat Intel·ligent, que manté SEOFER amb l'INTRAS, treballem per facilitar la mobilitat i millorar la seguretat viària de tots els usuaris de les vies, i especialment dels més vulnerables.