Simulador de Conducció SIMUVEG

• .

VII Edició dels Premis COPE València

14/06/18

El Dr Luis Montoro ha estat guardonat amb el Premi seguretat viària en la VII Edició dels Premis COPE València, que tenen com a objectiu reconèixer a empreses, associacions i particulars que al llarg de l'any han destacat per la seva tasca, treball i esforç en la promoció i millora de la Comunitat Valenciana. El lliurament dels guardons s'ha realitzat a València el 14 de juny de 2018.

Publicació article científic en la revista Accident Analysis and Prevention

14/06/18

La revista "Accident Analysis and Prevention” publica l’article científic titulat "Does gender really matter? A structural equation model to explain risky andpositive cycling behaviors” en el seu volum 118 (juny 2018) escrit per Sergio A. Useche, Francisco Alonso, Luis Montoro I Francisco Tortosa.

[Llegir més]

Curs de Postgrau d'Expert en Gestió i Direcció de la Seguretat Viària

14/06/18

El Dr. Francisco Alonso, Director de l'INTRAS, imparteix el mòdul "El factor humà en la seguretat viària" dins del Curs d'Expert en Gestió i Direcció de la Seguretat Viària que es realitza del 28 de maig al 22 de juny de 2018 amb el objectiu de formar autoritats i líders de tot el món en la prevenció dels accidents de trànsit, i que compta amb l'aval del programa UNITAR - Nacions Unides, en col·laboració amb la Universitat Europea i el Centre CIFAL Madrid RACE

Publicació article científic en la revista Sage Open

13/06/18

La revista "Sage Open” publica l’article científic titulat "Patterns on Work-Related Stress and Tobacco Consumption in City Bus Drivers” en el seu volum 8, número 2 (juny 2018) escrit per Sergio A. Useche, Natura Colomer, Francisco Alonso I Luis Montoro.

XIII Fòrum contra la Violència Viària

11/06/18

El Dr. Francisco Alonso, Director del Intras, ha assistit a la XIII Fòrum contra la Violència Viària, organitzat per l'Associació Stop Accidents, i que s'ha celebrat a Madrid l'11 de juny de 2018. Els temes tractats per experts de l'àmbit jurídic han estat: La reforma del Codi Penal que es va dur a terme en 2015, l'Estatut de la Víctima i l'Oficina d'Atenció a la Víctima.

Tertúlia-debat sobre seguretat viària

10/06/18

El Dr. Francisco Alonso, Director del Intras, ha participat en la Taula rodona "Factors que intervenen en la seguretat viària", organitzada per la Plataforma Motera per a la Seguretat Viària amb motiu de la celebració del Dia Nacional de la Moto, i que ha tingut lloc a València el 10 de juny de 2018.

Medalla d'Honor de la Carretera

07/06/18

El Dr. Francisco Alonso, Director del Intras, ha estat guardonat amb la Medalla d'Honor de la Carretera pels mèrits contrets al llarg de la seva vida professional. Dit guardó, concedit pels òrgans de Govern de l'Associació Espanyola de la Carretera (AEC), li ha estat lliurat el 7 de juny de 2018.

Fòrum de la Mobilitat Intel·ligent

06/06/18

El Director de l'INTRAS, Dr. Francisco Alonso, ha participat en el dinar-col·loqui que ha tingut lloc el 6 de juny de 2018 a la Fundació Pons, organitzat per Fòrum de la Mobilitat Intel·ligent a Madrid, on ha impartit la ponència estratègica d'obertura.

Homenatge a les Dones Pioneres de la Universitat de València

06/06/18

La Dra. Cristina Esteban, Secretaria de l'INTRAS, ha assistit a l'acte d'homenatge a Les Dones Pioneres de la Universitat de València en els àmbits de la direcció dels departaments i instituts universitaris, celebrat el 6 de juny de 2018 en el Paranimf de la Universitat de València.