
El Dr. Francisco Alonso, Director de l'INTRAS, ha participat com a moderador de la Taula Rodona "Construint un lideratge eficaç per a la seguretat viària", dins el 2n Congrés Iberoamericà de Mobilitat i Seguretat Viària.
Participants del panell:
- Pere Navarro, Director General de Trànsit d'Espanya
- Roy Rojas, Director de projectes de COSEVI, Costa Rica
- Carmen Ligia Valderrama, Vice Ministra de Transport de Colòmbia
- Saül Castelar, Vice Ministre de Transport d'EL Salvador
- Jorge Tomasi, President FIA Latam, Uruguai
S'han abordat els següents tòpics:
- Definir els elements clau d'un lideratge eficaç en matèria de seguretat viària.
- Compartir experiències reeixides sobre seguretat viària de diferents líders en empreses privades, països, institucions i comunitats.
- Considerar formes de construir un equip regional de líders efectius per a la seguretat viària.
- El paper dels diferents agents i sectors per complir amb els objectius d'accés, seguretat, accessibilitat, millora i atenció de les necessitats dels més vulnerables.
- La importància de la dotació de recursos per part d'organismes multilaterals per garantir l'educació, formació contínua en temes de seguretat viària i la reducció d'accidents vials.