Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

I Trobada de Càtedres Universitàries de Mobilitat Sostenible

  • 11 de febrer de 2025
Poster

El Dr. Francisco Alonso, Director de l'INTRAS, ha participat a la I Trobada de Càtedres Universitàries de Mobilitat Sostenible, que s'ha celebrat a Alacant l'11 de febrer de 2025.

La mobilitat està en plena transformació i afronta reptes importants com la sostenibilitat, la descarbonització, els nous hàbits de les noves generacions o la mobilitat compartida i multimodal cada dia més present. Potser per això durant aquests darrers anys cada cop són més les universitats que han incorporat i creat diferents càtedres de reflexió i investigació sobre aquesta matèria.

En aquesta I Trobada de Càtedres Universitàries de Mobilitat Sostenible s'han presentat els projectes i treballs més destacats en matèria de mobilitat de les diferents càtedres.

El Dr. Alonso va comentar breument la seva experiència a la Càtedra SEOFER de Seguretat Viària i Mobilitat Intel·ligent, a més d'exposar els detalls del nou projecte "ITS DS4M Mediterraneo: Data Space for Mobility", finançat pel Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública a través de la convocatòria "Demostradores y Casos de Uso de Espacios de Datos"