
El Dr. Francisco Alonso, Director de l'INTRAS, participa com a Mentor al primer Hackathon sectorial de Mobilitat Sostenible, que se celebrarà a València els dies 1 i 2 de juliol de 2023.
Un hackathon és un esdeveniment experiencial d'innovació on diferents professionals es reuneixen per crear i dissenyar solucions a una o més problemàtiques que hi ha a la societat actualment, o dins d'una empresa o organització.
Així, durant 12 hores, 100 joves talents amb perfils multidisciplinaris competiran per equips per crear les millors solucions tecnològiques als reptes plantejats en relació amb l'E-Mobility.
Els objectius d'aquest primer Hackathon E-Mobility són:
- Descobrir idees innovadores per al creixement sostenible al sector de l'e-mobilitat.
- Ajudar a la transició a la mobilitat elèctrica.
- Reduir les emissions de les ciutats i preparar-se per a un ús més gran dels vehicles elèctrics.
- Crear un futur nou i accelerar la revolució del vehicle elèctric.
Si vols participar pots inscriure't al següent enllaç
Hi haurà premis econòmics, oportunitats de feina, gadgets tecnològics, formació, experiències bescanviables o la possibilitat de continuar la idea generada dins una empresa col·laboradora).
Assistiran els TOP 10 Referents de Mobilitat i les Empreses i Startups nacionals més capdavanteres.