Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Estudiants

Celebració de l'acte institucional del XL aniversari de l'Institut de Creativitat i Innovacions Educatives

• 4 abril de 2019

El dimecres, 3 d'abril, s'ha celebrat al Paranimf de La Nau l'acte institucional de celebració del XL aniversari de l'Institut de Creativitat i Innovacions Eduatives, amb la presència de la senyora Rectora i el director general de Política Lingüística, en representació del senyor Conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana. A més de membres de l'Institut, han participat persones vinculades a l'art i l'educació valenciana, membres de la comunitat universitària, així com familiars del professor Ricardo Marín, cofundador de l'Institut. A més del director general i la senyora Rectora, que ha tancat l'acte, han intervingut el professor Romà de la Calle, la professora Petra M. Pérez, el professor Ricard Huerta i el professor Francesc J. Hernàndez, que han dirigir l'Institut en distints períodes.