University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Anàlisi de dades amb SPSS

Target PAS, PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 20
Synchronous online duration 20
Program Continuing education
Training modality Course
Period 2nd semester
Academic course 2020-2021
Edition 01
Training plan year 2021
Start date of the course 24/05/2021
End date of the course 28/05/2021
Registration start date 24/02/2021
Registration end date 15/03/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 24/05/2021 10:00 24/05/2021 14:00 Online
2 25/05/2021 10:00 25/05/2021 14:00 Online
3 26/05/2021 10:00 26/05/2021 14:00 Online
4 27/05/2021 10:00 27/05/2021 14:00 Online
5 28/05/2021 10:00 28/05/2021 14:00 Online
Professional profile of the recipients
PAS i PDI de la Universitat de València
UV Faculty
  • Gonzalez Roma, Vicente
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
  • Director/a d' Institut Universitari
Ver ficha
  • Hernandez Baeza, Ana Maria
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
  • Tomas Marco, Maria Ines
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
Training objectives

Anàlisi de dades amb SPSS

Contents
  • Estadístics descriptius.
  • Anàlisi exploratòria.
  • Comparació de mitjanes.
    • Proves T.
    • Anàlisi de variància d'un factor Entre-subjectes.
    • Anàlisi de variància d'un factor de Mesures Repetides.
    • Dissenys factorials.
  • Anàlisi de variables categòriques.
  • Estudi de relacions entre variables.
  • Regressió lineal simple.
  • Regressió lineal múltiple.
Competencies to be developed
  • Conèixer i utilitzar el programa SPSS.
  • Conèixer, diferenciar i saber aplicar les tècniques d’anàlisi de dades.
  • Interpretar adequadament els resultats de l’aplicació de les tècniques d’anàlisi de dades.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Saber seleccionar entre distintes tècniques d’anàlisi de dades la més adequada per a unes dades donades; saber interpretar-ne els resultats.

Pràctiques d’aula.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

 

Last modification 16/09/2021