Target
PDI
Method of impartition
Presential
Language
Spanish
Total duration
8
Presential duration
8
Synchronous online duration
0
Asynchronous online duration
0
Program
Continuing education
Training modality
Course
Academic course
2023-2024
Edition
01
Training plan year
2024
Start date of the course
09/05/2024
End date of the course
16/05/2024
Registration start date
28/02/2024
Registration end date
13/03/2024
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 09/05/2024 10:00 | 09/05/2024 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 16/05/2024 10:00 | 16/05/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Professional profile of the recipients
Professors de la Universitat de València, sense experiència en l'ús de IA o ChatGPT en educació.
Selection criteria
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
UV Faculty
- Aura Tormos, Juan Ignacio
- PDI-Ajudant Doctor/A
Organizing UV structure
Training objectives
- aprendre i comprendre les tecnologies de IA.
- provar eines de IA per a la producció de contingut educatiu.
- implementar tecnologies de IA en el procés educatiu de l'estudiant
- provar eines de IA per a la producció de contingut digital.
- ús de IA per a detectar plagi
Competencies to be developed
Millorar les competències tècniques en l'educació superior
Comprendre les noves tecnologies utilitzades pels estudiants
Introducció de nous mètodes metodològics en l'educació
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a