University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

COM ELABORAR DOCUMENTS ADMINISTRATIUS ACCESSIBLES: WORD, EXCEL, PDF i FORMULARIS.

Target PAS
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 15
Presential duration 15
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 01/04/2025
End date of the course 15/04/2025
Registration start date 14/01/2025
Registration end date 20/01/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 01/04/2025 10:00 01/04/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE
2 14/04/2025 10:00 14/04/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE
3 07/04/2025 10:00 07/04/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE
4 10/04/2025 10:00 10/04/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE
5 15/04/2025 10:00 15/04/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Frances Aloy, Javier
  • Personal Fundacion General-
Ver ficha
Training objectives

• Comprender las necesidades de las personas con necesidades específicas.
• Aplicar las TIC como herramienta de integración.
• Conocer los cimientos y requisitos (**WCAG 2.0) y (**WCAG 2.1) de la accesibilidad de documentos electrónicos.
• Crear y editar documentos electrónicos accesibles.
• Aplicar criterios de accesibilidad en Microsoft Office.
• Aprender a crear y editar documentos PDF accesibles.
• Exportar documentos entre formatos.
• Evaluar la accesibilidad de documentos por medio de herramientas automáticas.

Competencies to be developed

•    Crear i editar documentació administrativa en format digital accessible.

•    Crear i editar formularis de recollida de dades en formats accessibles.

•    Ser capaç d'avaluar l'accessibilitat de documents electrònics utilitzant eines d'avaluació.

 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:

Realitzar les activitats proposades pel docent.

Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.

Inscription