Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

COM ELABORAR DOCUMENTS ADMINISTRATIUS ACCESSIBLES: WORD, EXCEL, PDF i FORMULARIS.

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 15
Durada presencial 15
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 01/04/2025
Data de finalització del curs 15/04/2025
Data d'inici d'inscripció 14/01/2025
Data de finalització d'inscripció 20/01/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 01/04/2025 10:00 01/04/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE
2 14/04/2025 10:00 14/04/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE
3 07/04/2025 10:00 07/04/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE
4 10/04/2025 10:00 10/04/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE
5 15/04/2025 10:00 15/04/2025 13:00 Aula 1.1 SFPIE
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Frances Aloy, Javier
  • Personal Fundacion General-
Ver ficha
Objectius formatius

• Comprender las necesidades de las personas con necesidades específicas.
• Aplicar las TIC como herramienta de integración.
• Conocer los cimientos y requisitos (**WCAG 2.0) y (**WCAG 2.1) de la accesibilidad de documentos electrónicos.
• Crear y editar documentos electrónicos accesibles.
• Aplicar criterios de accesibilidad en Microsoft Office.
• Aprender a crear y editar documentos PDF accesibles.
• Exportar documentos entre formatos.
• Evaluar la accesibilidad de documentos por medio de herramientas automáticas.

Competències que es desenvoluparan

•    Crear i editar documentació administrativa en format digital accessible.

•    Crear i editar formularis de recollida de dades en formats accessibles.

•    Ser capaç d'avaluar l'accessibilitat de documents electrònics utilitzant eines d'avaluació.

 

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:

Realitzar les activitats proposades pel docent.

Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.

Inscripció