Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 01/04/2025 10:00 | 01/04/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
2 | 14/04/2025 10:00 | 14/04/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
3 | 07/04/2025 10:00 | 07/04/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
4 | 10/04/2025 10:00 | 10/04/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
5 | 15/04/2025 10:00 | 15/04/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Frances Aloy, Javier
- Personal Fundacion General-
• Comprender las necesidades de las personas con necesidades específicas.
• Aplicar las TIC como herramienta de integración.
• Conocer los cimientos y requisitos (**WCAG 2.0) y (**WCAG 2.1) de la accesibilidad de documentos electrónicos.
• Crear y editar documentos electrónicos accesibles.
• Aplicar criterios de accesibilidad en Microsoft Office.
• Aprender a crear y editar documentos PDF accesibles.
• Exportar documentos entre formatos.
• Evaluar la accesibilidad de documentos por medio de herramientas automáticas.
• Crear i editar documentació administrativa en format digital accessible.
• Crear i editar formularis de recollida de dades en formats accessibles.
• Ser capaç d'avaluar l'accessibilitat de documents electrònics utilitzant eines d'avaluació.
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
Realitzar les activitats proposades pel docent.
Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.