University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Creació de presentacions digitals en línia

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 4
Synchronous online duration 4
Program Continuing education
Training modality Course
Period 1st semester
Academic course 2020-2021
Edition 01
Training plan year 2021
Start date of the course 18/01/2021
End date of the course 18/01/2021
Registration start date 16/12/2020
Registration end date 21/12/2020
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 18/01/2021 09:30 18/01/2021 13:30 Online
Professional profile of the recipients
PDI de la Universitat de València
Non-UV faculty

Kepa García

Llicenciat en Economia per la Universitat de València i màster en Cooperació al Desenvolupament per la UJI. Abans de dedicar-se plenament a la docència, va treballar en el sector financer i en el de les ONG, tant a Espanya com a Nicaragua i el Regne Unit.

És professor d’Economia en batxillerat i actualment és el coordinador TIC de La Devesa School Elche del Grupo Sorolla.

MIE Expert des de l’any 2015.

Com a formador de Global Learning, ha impartit ponències en diferents congressos, publicat articles en revistes especialitzades com Caràcters de la Universitat de València o Educación 3.0 i ha impartit tallers a escala nacional.

Training objectives
  • Què és Sway?.
  • Com agregar contingut des de diverses fonts.
  • Opcions de disseny des de Sway.
  • Opcions de configuració i compartir.
  • Exemples d’aplicació.
  • Iniciació a unes altres eines per a crear presentacions digitals.
Contents
  • Què és Sway?.
  • Com agregar contingut des de diverses fonts.
  • Opcions de disseny des de Sway.
  • Opcions de configuració i compartir.
  • Exemples d’aplicació.
  • Iniciació a unes altres eines per a crear presentacions digitals.
Competencies to be developed
  • Competència digital per a utilitzar diferents eines digitals.
  • Competència digital per a crear presentacions en línia.
  • Competència digital per a interactuar amb l’alumnat en situació en línia
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Realització de pràctica exemple d’una presentació digital.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Last modification 22/09/2021