Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Creació de presentacions digitals en línia

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 4
Durada en línia síncrona 4
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Període 1er semestre
Curs acadèmic 2020-2021
Edició 01
Any del pla de formació 2021
Data d'inici del curs 18/01/2021
Data de finalització del curs 18/01/2021
Data d'inici d'inscripció 16/12/2020
Data de finalització d'inscripció 21/12/2020
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 18/01/2021 09:30 18/01/2021 13:30 En línia
Perfil professional destinataris
PDI de la Universitat de València
Professorat no UV

Kepa García

Llicenciat en Economia per la Universitat de València i màster en Cooperació al Desenvolupament per la UJI. Abans de dedicar-se plenament a la docència, va treballar en el sector financer i en el de les ONG, tant a Espanya com a Nicaragua i el Regne Unit.

És professor d’Economia en batxillerat i actualment és el coordinador TIC de La Devesa School Elche del Grupo Sorolla.

MIE Expert des de l’any 2015.

Com a formador de Global Learning, ha impartit ponències en diferents congressos, publicat articles en revistes especialitzades com Caràcters de la Universitat de València o Educación 3.0 i ha impartit tallers a escala nacional.

Objectius formatius
  • Què és Sway?.
  • Com agregar contingut des de diverses fonts.
  • Opcions de disseny des de Sway.
  • Opcions de configuració i compartir.
  • Exemples d’aplicació.
  • Iniciació a unes altres eines per a crear presentacions digitals.
Continguts
  • Què és Sway?.
  • Com agregar contingut des de diverses fonts.
  • Opcions de disseny des de Sway.
  • Opcions de configuració i compartir.
  • Exemples d’aplicació.
  • Iniciació a unes altres eines per a crear presentacions digitals.
Competències que es desenvoluparan
  • Competència digital per a utilitzar diferents eines digitals.
  • Competència digital per a crear presentacions en línia.
  • Competència digital per a interactuar amb l’alumnat en situació en línia
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Realització de pràctica exemple d’una presentació digital.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Darrera modificació 22/09/2021