Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 18/10/2024 09:00 | 18/10/2024 11:00 | Unitat Web i MàrquetingCampus de Burjassot | Web and Marketing Unit |
2 | 25/10/2024 09:00 | 25/10/2024 11:00 | Unitat Web i MàrquetingCampus de Burjassot | Web and Marketing Unit |
3 | 08/11/2024 09:00 | 08/11/2024 11:00 | Unitat Web i MàrquetingCampus de Burjassot | Web and Marketing Unit |
4 | 15/11/2024 09:00 | 15/11/2024 11:00 | Unitat Web i MàrquetingCampus de Burjassot | Web and Marketing Unit |
5 | 18/11/2024 09:00 | 18/11/2024 11:00 | Unitat Web i MàrquetingCampus de Burjassot | Web and Marketing Unit |
6 | 20/11/2024 09:00 | 20/11/2024 11:00 | Unitat Web i MàrquetingCampus de Burjassot | Web and Marketing Unit |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gonzalbo Gomez, Josep Angel
- PAS-E.T.S. Informacio
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Aquest curs té com a objectiu procurar una aproximació inicial al SEO de manera que permeti als participants planificar i optimitzar la comunicació a la seva estructura UV per millorar el seu posicionament i incrementar la seva autoritat a l'entorn online.
Programa.
1. Digital report
1.1 Essencial digital headlines
1.2 Overview of internet use
1.3 Overview of social media use
2. SEO, UX i comunicació omnicanal. Funnel de conversió
2.1 SEO
2.2 UX (User Experience)
2.3 Comunicació omnicanal i SEO
2.4 Funnel de conversió en SEO
3. Google EEAT (Experiència, Coneixement, Autoritat, i Fiabilitat)
3.1 Com funciona la cerca de Google
3.2 L'Algorisme
3.3 Factors clau que determinen quins resultats es mostren quan fem una consulta
3.4 EEAT (Experiència, Coneixement, Autoritat, i Fiabilitat)
4. SERPs (Search Engine Result Pages)
4.1 SERPs o pàgines de resultats del cercador: què són i com funcionen?
4.2 Per què les SERP són importants per al SEO
4.3 Funcionalitats SERP
5. SEO Tècnic
5.1 Què és el SEO Tècnic?
5.2 Google Search Console (GSC)
5.3 Google my Business (perfil d'empresa de Google)
6. SEO de continguts
6.1 Què és el SEO de continguts?
6.2 SEO Content vs SEO Tècnic
6.3 SEO Content: SEO on page + SEO off page
6.4 Tàctiques SEO on page
6.5 Tàctiques SEO off page
7. SEO i IA (Intel·ligència Artificial)
8. Recursos addicionals
- Comprendre les variables implicades en el posicionament natural a cercadors d'un lloc web corporatiu UV
- Aplicar millores al lloc web corporatiu UV que possibilitin una millora del posicionament
- Desenvolupar estratègies en diferents canals de comunicació que possibilitin una millora del posicionament
- Conéixer eines d'auditoria i benchmarking SEO
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a